d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gfx > Hie
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 24 2012 03:51pm
saatan tehä huomenissa itelleni kunnollisemman sigin ja lähen työstään taas sigejä köörille jos on halukkaita.
valitten työt sitä mukaa mitä yksityiskohtasempi on sepostus siitä mitä haluaa

saa pmää suorilta

teen donopalkalla, mitään ei tarvitte lahjottaa jos ei taho
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 03:53pm
Kivaa et varastanu mun ideaa=D
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 24 2012 03:55pm
Quote (wani @ Jun 24 2012 04:53pm)
Kivaa et varastanu mun ideaa=D


hihi joo päädyin sittenki vaa tekee jotai iha muuta :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 24 2012 10:32pm
jotenkin levitetyn näköinen kuvasuhde tuossa :unsure:
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 25 2012 01:30am
Pidä se pm tallessa :) saat vaik loput mun fgt
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 25 2012 01:37am
En pitäis edes ilmaiseksi.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 06:17am
Quote (BebebBurns @ Jun 24 2012 11:32pm)
jotenkin levitetyn näköinen kuvasuhde tuossa  :unsure:


mä tein tän johki puoleentuntiin pitää tehä fiinimpi sigi itelleni
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 25 2012 11:14am
mitä miäs :D
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 11:28am
Quote (Pinkku @ Jun 25 2012 12:14pm)
mitä miäs  :D


ei tässä, suomeen päässy :)

alotiks dippe kolmose?
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 25 2012 12:20pm
Quote (erkkihevone @ Jun 25 2012 07:28pm)
ei tässä, suomeen päässy :)

alotiks dippe kolmose?



joo.. mutta meleko turha peli on ja kamat lähti myyntii
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll