☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Gfx > Hie
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 441
Replies: 16
Track Topic
erkkihevone
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold
:
3.12
#1
Jun 24 2012 03:51pm
saatan tehä huomenissa itelleni kunnollisemman sigin ja lähen työstään taas sigejä köörille jos on halukkaita.
valitten työt sitä mukaa mitä yksityiskohtasempi on sepostus siitä mitä haluaa
saa pmää suorilta
teen donopalkalla, mitään ei tarvitte lahjottaa jos ei taho
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#2
Jun 24 2012 03:53pm
Kivaa et varastanu mun ideaa=D
erkkihevone
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold
:
3.12
#3
Jun 24 2012 03:55pm
Quote (wani @ Jun 24 2012 04:53pm)
Kivaa et varastanu mun ideaa=D
hihi joo päädyin sittenki vaa tekee jotai iha muuta
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#4
Jun 24 2012 10:32pm
jotenkin levitetyn näköinen kuvasuhde tuossa
excalii
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#5
Jun 25 2012 01:30am
Pidä se pm tallessa
saat vaik loput mun fgt
Tyrafel
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold
:
18.37
#6
Jun 25 2012 01:37am
En pitäis edes ilmaiseksi.
erkkihevone
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold
:
3.12
#7
Jun 25 2012 06:17am
Quote (BebebBurns @ Jun 24 2012 11:32pm)
jotenkin levitetyn näköinen kuvasuhde tuossa
mä tein tän johki puoleentuntiin pitää tehä fiinimpi sigi itelleni
Butanizer
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold
:
6,600.00
#8
Jun 25 2012 11:14am
mitä miäs
erkkihevone
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold
:
3.12
#9
Jun 25 2012 11:28am
Quote (Pinkku @ Jun 25 2012 12:14pm)
mitä miäs
ei tässä, suomeen päässy
alotiks dippe kolmose?
Butanizer
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold
:
6,600.00
#10
Jun 25 2012 12:20pm
Quote (erkkihevone @ Jun 25 2012 07:28pm)
ei tässä, suomeen päässy
alotiks dippe kolmose?
joo.. mutta meleko turha peli on ja kamat lähti myyntii
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact