Quote (PMS @ 24 Jun 2012 11:27)
en nyt jaksa kirjottaa mitään oikeen mutta sanon sen et ihan kivaa oli vaikka kaikki bändit oli perseestä XD tai no petrin keikalla oli hyvä meininki vaikka musiikista en pitäny, ja samoin popeda ja apulanta. freemaniki oli aika ok XD
palasin jo eile himokselta 8D
otin 20e bussin tampereelle
This post was edited by wani on Jun 24 2012 05:31am