d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Back From Himos > Tulipa Koettua Sekin
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 24 2012 05:27am
en nyt jaksa kirjottaa mitään oikeen mutta sanon sen et ihan kivaa oli vaikka kaikki bändit oli perseestä XD tai no petrin keikalla oli hyvä meininki vaikka musiikista en pitäny, ja samoin popeda ja apulanta. freemaniki oli aika ok XD
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 24 2012 05:28am
:baby:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 05:31am
Quote (PMS @ 24 Jun 2012 11:27)
en nyt jaksa kirjottaa mitään oikeen mutta sanon sen et ihan kivaa oli vaikka kaikki bändit oli perseestä XD tai no petrin keikalla oli hyvä meininki vaikka musiikista en pitäny, ja samoin popeda ja apulanta. freemaniki oli aika ok XD


palasin jo eile himokselta 8D

otin 20e bussin tampereelle

This post was edited by wani on Jun 24 2012 05:31am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 24 2012 05:39am
Quote (wani @ 24 Jun 2012 14:31)
palasin jo eile himokselta 8D

otin 20e bussin tampereelle


doddih, mitäs ite pidit reissusta ? suosittelen donaamaan mulle noi hilut että sulla olis 33,333.33
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 05:41am
Quote (PMS @ 24 Jun 2012 11:39)
doddih, mitäs ite pidit reissusta ? suosittelen donaamaan mulle noi hilut että sulla olis 33,333.33


anna 0,33 takas :D

olihan sei han jees, meil oli mökki siin himoscentterii vastapäätä ihan suoraa. x) oli ihaj ees...
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 24 2012 05:42am
Quote (wani @ Jun 24 2012 02:41pm)
anna 0,33 takas :D

olihan sei han jees, meil oli mökki siin himoscentterii vastapäätä ihan suoraa. x) oli ihaj ees...


behe scämmi. et saa enää takasi.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 24 2012 05:43am
Quote (wani @ 24 Jun 2012 14:41)
anna 0,33 takas :D

olihan sei han jees, meil oli mökki siin himoscentterii vastapäätä ihan suoraa. x) oli ihaj ees...


en pysty ku o liikaa warn XD me oltiin aika useesti mökissä 36 xd iha siin vieres vissiin
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 05:53am
Quote (PMS @ 24 Jun 2012 11:43)
en pysty ku o liikaa warn XD me oltiin aika useesti mökissä 36 xd iha siin vieres vissiin


Hypittiinks siel katolla? :DD

ja sit noi jotkut poltti meidän penkkejä vissii grillis

This post was edited by wani on Jun 24 2012 06:03am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 24 2012 06:05am
Quote (wani @ 24 Jun 2012 14:53)
Hypittiinks siel katolla? :DD

ja sit noi jotkut poltti meidän penkkejä vissii grillis


juu näin sen että joku oli katolla mut me oltiin toisella puolella melken kokoajannja oltii kattomassa bändei niipal.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 06:08am
Quote (PMS @ 24 Jun 2012 12:05)
juu näin sen että joku oli katolla mut me oltiin toisella puolella melken kokoajannja oltii kattomassa bändei niipal.


juujuu..:P
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll