Quote (MukavaSamu @ 23 Jun 2012 14:12)
tos tärkee topicci. miks sun ain a pitää todistella tääl ja pätee?
mee trollaa johki suomi24 tai muualle
eiks mun postit ollu sun blockis? ei tartte tulla jos ei oo asiaa.
Quote (Napi @ 23 Jun 2012 16:35)
kaveri sano saavansa perjantailta ja lauantailta 700€ vartijahommista
perjantaina 100% ja lauantaina 100%
yölisä joku 2e, la lisä 1e (TES)
eli jos vetää 15+15 nii mikäs siinä