d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Defqon1 > Vittu Mita Settia!
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 23 2012 02:18am
2 paivaa oltu. pahemmin nukkunu. kaikki paikat ihan paskana. parin tunnin paasta tamppaan.
ei tata oikein voi sanoin kuvailla. lisaan kuvia ku paasen kotiin.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 23 2012 02:31am
Quote (Rocko @ Jun 23 2012 11:18am)
lisaan kuvia ku paasen kotiin.


en malta odottaa, must see!

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 23 2012 04:54am
hyvö et on hauskaa '::D onko niitit maistunu vai tamppaatko ihan ilman lisävirtaa?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 23 2012 05:30am
kiva jos on kivaa

pystyispä itekin nauttimaan hötkyen musiikista väenpaljoudessa ilman cheattingiä. kohta toi flow festari, saa nähä.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 23 2012 05:43am
Siinä vähän makua tapahtuvasta

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 23 2012 06:30am
:banana:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 23 2012 06:53am
IHA PASKAA
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 23 2012 06:56am
Quote (KUF @ Jun 23 2012 03:53pm)
IHA PASKAA


:angry:
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll