d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Englanti Ja Tulliin Liittyvia Asioita. > Jarkevia Vastauksia.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,048
Joined: Oct 27 2008
Gold: 0.00
Jun 21 2012 02:21pm
joku joka tietaa tullauksesta hieman tarkemmin niin voisin keskustella vaikka privassa ihan muutamia juttuja. en ma mitaan asetta taalta ole tuomassa kuitenkaan.. ei noita laukkuja ilmeisesti pengota jokaista kasin lapi ? tannekin englantiin kun tulin niin laukussa oli reseptilaakkeita liuska ilman mitaan reseptia ja ei sita laukkua oltu edes avattu.. sinaansa vahan kumma juttu.. mullahan voisi olla vaikka mita hormooneja ja niita ei oteta pois.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 21 2012 02:26pm
tl:dr?
Member
Posts: 22,048
Joined: Oct 27 2008
Gold: 0.00
Jun 21 2012 02:30pm
mita tarkoitat tuolla tl dr ? lentokoneella tulen taalta englannista ensiviikolla kotiin ja yksi tavara on sellainen mika tullia saattaisi kiinnostaa minka laitan kassiin mika menee sitten sielta hihnalta koneeseen.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 21 2012 02:32pm
Quote (Mayrankorpi @ 21 Jun 2012 23:30)
mita tarkoitat tuolla tl dr ? lentokoneella tulen taalta englannista ensiviikolla kotiin ja yksi tavara on sellainen mika tullia saattaisi kiinnostaa minka laitan kassiin mika menee sitten sielta hihnalta koneeseen.



No mikä tavara? Ei ketään kiinnosta niin paljoa, että sulle jaksais pm.
Ja mikäli asiasta voi keskustella vain pm:llä ei se luultavasti tälle foorumille kuulu.

This post was edited by Saimoz on Jun 21 2012 02:40pm
Member
Posts: 22,048
Joined: Oct 27 2008
Gold: 0.00
Jun 21 2012 02:46pm
Laserlamppu. ja en tarkoita sellaista normaalia leikkipaskaa mita suomessakin myydaan. vaan ihan 200mw eli milliwatin laserlamppua milla voi sytyttaa esimerkiksi tulitikun,rajayttaa ilmapallon ja niin edelleen. jokainen nyt varmaan tietaa mita tarkoitan tuolla laserlampulla. tassa linkki http://www.youtube.com/watch?v=60lh7bkAZOk
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 21 2012 03:17pm
Laiton laserosoitin, haluttua kamaa tullissa. Saat vankeusrangaistuksen jos jäät kiinni, ja jäätkin.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 21 2012 03:19pm
tuo osissa

ja jos jotain ostat nii mielummin ostais suomesta postilla 1000mW ja sanois et merkkaa 'pelkkä gift', sellasiiki löytyy netist u know.


€: tai lähetät ittelles paketin englannista?



£: jollai 400e saa 1000mW

This post was edited by Artus on Jun 21 2012 03:46pm
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 21 2012 03:42pm
Quote (Artus @ Jun 21 2012 11:19pm)
tuo osissa

ja jos jotain ostat nii mielummin ostais suomesta postilla 1000mW ja sanois et merkkaa 'pelkkä gift', sellasiiki löytyy netist u know.


€: tai lähetät ittelles paketin englannista?


Eik noi maksa jotain 2k? Joku vuos sit katoin noit mis suuri mw, ni kyl oli hintaa. Ite en kyl näe järkee laittaa sellaseen nii paljon rahaa, jokanen tavallaan.
Member
Posts: 22,048
Joined: Oct 27 2008
Gold: 0.00
Jun 21 2012 04:02pm
pienella googletuksella loyty kylla aika paljon asiaa. ei ne niin haluttua tavaraa ole. ja ei todellakaan tule mitaan vankeus rangaistusta jos jaa tulliin. en tosiaan keksi mista vitusta sa tuon repaisit Ceepee.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 21 2012 04:12pm
Quote (Mayrankorpi @ Jun 22 2012 01:02am)
pienella googletuksella loyty kylla aika paljon asiaa. ei ne niin haluttua tavaraa ole. ja ei todellakaan tule mitaan vankeus rangaistusta jos jaa tulliin. en tosiaan keksi mista vitusta sa tuon repaisit Ceepee.


Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll