d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Defqon1 > V2
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 20 2012 05:44pm
saatanah... joku järjen jättiläinen näemmä tuhos mun ainoan linkin d2jsp:hen. noh ei siinä mitään. startataan tästä uusiks. tuuheat 3h unta, taksilla bussiasemalle, seiskalta kentällä, sit pröööt lintuna damiin ja jossain vaiheessa perillä.
viime hetken vinkkejä mitä vois unohtaa.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 20 2012 05:57pm
ei oikeestaan, onnea matkaan
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 21 2012 02:45am
joko sä oot damissa?
tuu tarjoaa hitit! :D meikä väsää!
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll