saatanah... joku järjen jättiläinen näemmä tuhos mun ainoan linkin d2jsp:hen. noh ei siinä mitään. startataan tästä uusiks. tuuheat 3h unta, taksilla bussiasemalle, seiskalta kentällä, sit pröööt lintuna damiin ja jossain vaiheessa perillä.
viime hetken vinkkejä mitä vois unohtaa.