d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Speliheadsetti > Kuulokkeet Sekä Mikki Samassa Härvelissä
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 20 2012 08:07am
Eli oon jo jonkinaikaan katellu headsettiä mutten viel oo ostanu. Tää on tällä hetkellä mielessä https://www.konebox.fi/tuotteet/tuote/101956/tuotteet/creative-fatal1ty-pro-series-gaming-headset-kuulokkeet-korvakuuloke-

Kokemuksia moisesta härpäkkeestä ? Ps. voi postaa oman headsetin ja ehdotella alle 100e maksavia sellasia

This post was edited by Give on Jun 20 2012 08:07am
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jun 20 2012 08:27am
On nuo ihan hyvät, itelläni on noista se usb versio
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 20 2012 08:32am
Fatalityt ihan jees, mut ite tykkään http://www.jimms.fi/tuote/51106 enemmän
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 20 2012 09:46am
Kopsasin vanhast threadist, itel ollu about 8-10kk tollaset. Itel toi kiinni normaalis äänikortis ja normaalit kajarit kiinni emon integroidus.


http://www.jimms.fi/tuote/TRI905120002

-
Mikkiä ei voi kääntää ylöspäin pois tielt, mut sen voi irroittaa, sitä on nihkee säätää oikeaan kohtaan muutenki ku siin joku löysä/mukautuva kumi sydeemi.
Jos esim vaate koskee ton boxin alaosaan ni kuuluu pient huminaa jos on paljon bassoa, mut sitä ei kuulee ku hiljaisuudes.
Alkaa painaa päätä jos vetää jotain +6h sessioit.
Vaatii 5.1 äänikortin tai paremman, ellei käytä väliplugei.

+
Audio toimii, helppo paikallistaa toiset pelaajat FPS peleis, varsinki jos säätää hyvin noi äänet.
Bassoa sopivasti pelaamiseen, musaan en käyttäis noit.
Vaik onki 5.1 kajarit eikä emuloitu ääni ni ei tuu mitään "bathroom" efektiä. Ainakaan itel oo tullu, ainaha jotain sunnuntaikappaleit löytyy mitkä hajoaa jo käsiin.
Laitteen voi sammuttaa napin painalluksel, ettei noi valot häiritse jos sitä ei käytä.
Hinta.

This post was edited by malbaz on Jun 20 2012 09:47am
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 20 2012 10:04am
pelaa kajareilla
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 20 2012 10:09am


ja



tai kajarit

This post was edited by Antichrist- on Jun 20 2012 10:09am
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Jun 20 2012 10:14am
komppaan siberia v2. niist saa d3 editiooninki :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 20 2012 10:22am
hintaasa nähen noi fatalityt on tosi hyvät. Osta vaan jos mieli tekee.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 20 2012 10:24am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 20 2012 11:11am
just purin omat fatalityni että saisin johdollisen mikin, on noi aika helvetin hepposet näihin nykykuulokkeisiin

atm siis käytössä jotkut muutamankympin ihmekuulokkeet jostakin musiikkikaupasta, jos kiinnostaa niin etsippä se mun tekemä topicci niistä
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll