Ostin 4-6 vuotta sitten teran 70e, vähän liian iso kynnys olis ostaa yli samalla summalla moista
hmm
Quote (Artus @ Jun 20 2012 11:45am)
osta mielummin uus sisänen kovalevy johon asennat winukan
Rikkoisin varmaan koko koneen jos yrittäisin ja sörkkisin.