d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ulkoiset Kovalevyt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 20 2012 03:40am
Juuri meni toi seedeeonin tarjous. Löytyisköhän mistään kohtuuhintasia 1TB/1TB+ moista?
Vois siirtää setit ennen koneen formatointia nimittäin, saattais d3 toimia paree.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 20 2012 03:45am
osta mielummin uus sisänen kovalevy johon asennat winukan
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 20 2012 03:45am
vissii saksasta tilaamal säästää
jimms pc store tai joku tälläne
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 20 2012 06:44am
clas ohlson 1tb 130 €
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 20 2012 06:53am
itellä tollanen western digitalin 1tb usb 3. nyt jossai pikku alennuksessa niitten nettikaupassa 110€. itellä se o toiminu hyvin ja mukavan pieniki niin saa hyvin mukaan vaikka taskussa :)

oiskohan jopa just tää http://store.westerndigital.com/store/wdus/en_US/DisplayProductDetailsPage/categoryID.58729200/subCategory.58729400/parid.13092300/catid.13093000
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 20 2012 07:48am
Ostin 4-6 vuotta sitten teran 70e, vähän liian iso kynnys olis ostaa yli samalla summalla moista :)
hmm

Quote (Artus @ Jun 20 2012 11:45am)
osta mielummin uus sisänen kovalevy johon asennat winukan


Rikkoisin varmaan koko koneen jos yrittäisin ja sörkkisin.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 20 2012 08:53am
Quote (BebebBurns @ 20 Jun 2012 16:48)
Ostin 4-6 vuotta sitten teran 70e, vähän liian iso kynnys olis ostaa yli samalla summalla moista :)
hmm



Rikkoisin varmaan koko koneen jos yrittäisin ja sörkkisin.


se o toi usb 3 kans joka maksaa, ja sit se tulva missä lie Taiwanissa olikaan :unsure:
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll