d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keskiviikko > Keekee
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 19 2012 09:11pm
mie ampaisen töihin, hyvää työpäivää niille ketkä menee töihin ja lomailijat haistakaa vittu
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 19 2012 11:12pm
valvonu koko yön taas... huomenna ois 12 aikaa lähtö himokselle:l
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 20 2012 12:05am
Quote (wani @ 20 Jun 2012 05:12)
valvonu koko yön taas... huomenna ois 12 aikaa lähtö himokselle:l


e: tein 15 rivii lottoo nii jos tästä rikastuis

oho, nyt mokailen.. :D piti muokata -_-

This post was edited by wani on Jun 20 2012 12:06am
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll