d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuosipäät Ilmoittautukaa > Kokoontukaamme
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 19 2012 03:47pm
tykkäättekö olla hevone
vai riittääkö vaa olla sää
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 19 2012 04:01pm
alkoholi, sienet, lääkkeet, nopeet mikä ikinä myrkkys onkaa ilmottaudu tänne
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 19 2012 04:04pm
polttelen vain lasista rauhanpiippua
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 19 2012 04:09pm
Quote (Napi @ Jun 19 2012 05:04pm)
polttelen vain lasista rauhanpiippua


otetaa yks sille
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 19 2012 04:12pm
Sieniä tai happoja olisi kiva, jos olisin sosiaalisempi siis, atm ei oo realistisia mahkuja hankkia.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 19 2012 04:13pm
Tykkään olla tosiaan olla hevoinen ja säteillä sähköisesti noin 70 asteen tuntuisena ja tuntea olevansa toiselta planeetalta.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 19 2012 04:17pm
Tekis mieli vetää piriä.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 19 2012 04:18pm
Quote (BebebBurns @ Jun 19 2012 05:13pm)
Tykkään olla tosiaan olla hevoinen ja säteillä sähköisesti noin 70 asteen tuntuisena ja tuntea olevansa toiselta planeetalta.


joo happo ois iha siistiä
kävin tänää puistosa vetää sienii oli aika pärähtävä
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 19 2012 04:21pm
koskaan en ole mitään huumeita vetänyt

tällä elämäntyylilla tulen niitä vetämään
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 19 2012 04:44pm
En vedä enään mitään psykedeelejä koska psyyke näköjää ei kestä, en tahtois flippailla enää :evil:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll