d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Maanantai > Whats Up
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 17 2012 08:56pm
ite vittu heräsin tunti sitte ja koht pitäis lähtee töihin... vituttaa XD
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 17 2012 08:58pm
ite heräsin eilen klo 14:00 ja en aio nukkua tänään. Diabloo koko päivä tottakai
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 17 2012 09:00pm
Quote (MukavaSamu @ 18 Jun 2012 05:58)
ite heräsin eilen klo 14:00 ja en aio nukkua tänään. Diabloo koko päivä tottakai


:lol: vai semmosta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 17 2012 09:03pm
Quote (PMS @ Jun 18 2012 04:00am)
:lol:  vai semmosta


joo ku onnistuin nukahtaa toissapäivänä klo 22:00 ja heräsin joskus 1:00 aikaa, takas nukkuu joskus
6 aikaa ja heräsin sit 14:00. unirytmi ihan vituillaan.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 17 2012 09:34pm
ei yleensä, mut vituttaa pikkasen ku joutu herää just ku pitää mennä työkkäriin ysiks eikä saanu nukuttuu ku joku 4 tuntii :zzz:

This post was edited by Antichrist- on Jun 17 2012 09:35pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 17 2012 09:40pm
Quote (Antichrist- @ Jun 18 2012 04:34am)
ei yleensä, mut vituttaa pikkasen ku joutu herää just ku pitää mennä työkkäriin ysiks eikä saanu nukuttuu ku joku 4 tuntii :zzz:


onnee sinne :D Itsellähän on kaikki työkkärihommat käsittelyssä. nopeeta toimintaa imo.

menin selvittää sinne miks en hakenu paikkaa mihin sain työtarjouksen, viikon päästä ne pyys uuden selvityksen,
ja siit on nyt varmaa joku puoltoista viikkoo, odottelen täs edellee vastausta. ei mitää tuloja ollu kohta 2kk.

This post was edited by MukavaSamu on Jun 17 2012 09:40pm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 17 2012 10:04pm
Quote (MukavaSamu @ 18 Jun 2012 02:58)
ite heräsin eilen klo 14:00 ja en aio nukkua tänään. Diabloo koko päivä tottakai


itekki aattelin valvoo, just dingasin 51 hc
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 17 2012 10:39pm
Quote (MukavaSamu @ 18 Jun 2012 06:40)
onnee sinne :D Itsellähän on kaikki työkkärihommat käsittelyssä. nopeeta toimintaa imo.

menin selvittää sinne miks en hakenu paikkaa mihin sain työtarjouksen, viikon päästä ne pyys uuden selvityksen,
ja siit on nyt varmaa joku puoltoista viikkoo, odottelen täs edellee vastausta. ei mitää tuloja ollu kohta 2kk.


joo, oon kyl aika hyvä jauhaa noille juttuja, mut ne kuumotteli jotai et pitäs miettii nyt täks kerraks kunnolla jotain vähän laajemmalla skaalalla ku ei oo ollu töitä johki 2.5 vuoteen, et en tiiä mitä ne oikee meinaa. laitoin kyl onneks pari hakemusta eilen, pitää toivoo et se riittää niille ku jauhaa jotai päälle
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 18 2012 02:58am
heräsin tos koht lähen heittää rojut uudelle hostellille sit meen flying pig hostellille pajauttaa, ehei oo olleskaa paha maanantai :)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 18 2012 04:03am
bad up , heräsi just ja koht pitäis hakee vanhalt ylioppilastalolt narikkaa jättämät kamat :]]]]]]]]]]]
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll