Quote (MukavaSamu @ 18 Jun 2012 02:41)
teit sit sen virhee et wizardin teit :DDDD Voin sano et vituttaa ku mortarit vastassa ja kiteeminen on "hieman" vaikeeta.
juu mutta wizardi on mukavin

e: hmm koskahan mun uusi dono tähti tulloo
This post was edited by wani on Jun 17 2012 10:07pm