öö, aamu alko hirveeseen oksennus refleksiin, eilen tais mennä aika lujaa ja tuli mokailtua niinku aina.. tällä kertaatais mennä vähä liian pitkälle.
mutta mutta, elämä jatkuu ja vois tänää vaa pelaa d3 ja juua parit bisset, ja tilaa vaikka jotai hyvää safkaa.
mitäs muut.