Quote (Zoni @ 16 Jun 2012 21:45)
ennakko tilasin joku 3vk sitten

betaa en oo kokeillu mutta luotan peliin

/e: tosiaan siitä kai sanottiin että pitäs tulla kuukausi d3 jälkeen (ei tosin oo näkyny viel), mutta täs ihan lähipäivinä sanoivat että kait loppukesästä
Nehä ilmotti tässä joskus että peli tulee myöstyyn koska haluavat tehä siihe jotakin viellä, ettei tuu keskeneräsenä nii pahasti tjsp
