d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
12321Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 16 2012 05:38am
Onkos kukaan testannu tuota betaa jo? ja meinaako hommata varsinaisen pelin sittenkun tulee? :P

pitäs ite tässä uus kone kasailla ja varmaan tuon poistan ensin hyllyiltä jos saa uuden koneen hommattua vasta syksyl kun tuon pelin kai pitäs tulla :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 16 2012 05:47am
en oo kokeillu!

enkä osta!

koneeni on niin säkki!


Moi!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 16 2012 05:49am
Quote (rumpali @ 16 Jun 2012 14:47)
en oo kokeillu!

enkä osta!

koneeni on niin säkki!


Moi!


ootko käyny hakemaan vauhtia osastolta? :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 16 2012 05:51am
Quote (Affii @ Jun 16 2012 02:49pm)
ootko käyny hakemaan vauhtia osastolta? :D


en suinkaan :)
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 16 2012 11:11am
Voi olla että ostan.
Riippuu mihin suuntaan d3 kehittyy.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 16 2012 11:16am
Quote (HardyTarget @ Jun 16 2012 08:11pm)
Voi olla että ostan.
Riippuu mihin suuntaan d3 kehittyy.


ei toi fiasko ainakaa parempaan suuntaan kehity
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 16 2012 12:45pm
ennakko tilasin joku 3vk sitten :)

betaa en oo kokeillu mutta luotan peliin ^_^

/e: tosiaan siitä kai sanottiin että pitäs tulla kuukausi d3 jälkeen (ei tosin oo näkyny viel), mutta täs ihan lähipäivinä sanoivat että kait loppukesästä

This post was edited by Zoni on Jun 16 2012 12:47pm
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 16 2012 08:17pm
Quote (Zoni @ 16 Jun 2012 21:45)
ennakko tilasin joku 3vk sitten :)

betaa en oo kokeillu mutta luotan peliin  ^_^

/e: tosiaan siitä kai sanottiin että pitäs tulla kuukausi d3 jälkeen (ei tosin oo näkyny viel), mutta täs ihan lähipäivinä sanoivat että kait loppukesästä


Nehä ilmotti tässä joskus että peli tulee myöstyyn koska haluavat tehä siihe jotakin viellä, ettei tuu keskeneräsenä nii pahasti tjsp :P
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 16 2012 08:48pm
Mitäääääääää ssä höpiset : D
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 17 2012 02:30am
Quote (Affii @ 17 Jun 2012 05:17)
Nehä ilmotti tässä joskus että peli tulee myöstyyn koska haluavat tehä siihe jotakin viellä, ettei tuu keskeneräsenä nii pahasti tjsp :P


mielummin myöhässä ku keskeneräsenä :)
Go Back To Suomi Topic List
12321Next
Add Reply New Topic New Poll