Quote (PMS @ 15 Jun 2012 21:14)
on hieno keli? grillailen pihalla ja atm syön makkaraa ja kuuntelen ku linnut laulaa muijja sisällä sen kavereitte kanssa. tänää viihteelle hetkeks ja halusin vaa ilmoittaa että nauttikaa kesästä ja tämmösistä pienistä asioista

ja iltalehteelueskelen ipadilla

Siis grillatessasi söit makkaraa, ja luit ipadilla iltalehteä (lol ipadille, lol iltalehdelle)? Oliko sulla siis se ipadi siinä grillin päällä, jos toisella kädellä söit makkaraa ja toisella grillasit? Vai vuorottelitko aina silleen että laitoit joko makkaran pois tai sitte ne grillipihdit, että se ipad oli aina toisessa kädessä?