☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Nyt Kertokaa Hyviä Leffoja :d > Polvileikkaus Takana
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 524
Replies: 13
Track Topic
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1
Jun 15 2012 12:01pm
Komedia/toiminta leffoja jos sanositte ni ois jees
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#2
Jun 15 2012 12:09pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63096047&f=192
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#3
Jun 15 2012 01:01pm
Latauksee, moar!
Grandy
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold
:
13,052.02
#4
Jun 15 2012 01:18pm
Quote (Sere @ Jun 15 2012 10:01pm)
Latauksee, moar!
death race 1 ja 2
(2 pitää kattoo eka)
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#5
Jun 15 2012 01:21pm
Quote (Grandy @ Jun 15 2012 09:18pm)
death race 1 ja 2
(2 pitää kattoo eka)
kumpi tuli tvstä vähä aikaa sitte? ja miks 2ekana
This post was edited by Sere on Jun 15 2012 01:21pm
Zoni
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold
:
0.00
#6
Jun 15 2012 01:36pm
Quote (Sere @ 15 Jun 2012 22:21)
kumpi tuli tvstä vähä aikaa sitte? ja miks 2ekana
toka voi olla aikajanassa ekana (emt, en oo nähny)
pistä jotain Seth Rogenin leffoja. sen leffat on hemmetin hyviä varsinki toi Observe and Report
olmi
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold
:
0.00
#7
Jun 15 2012 01:51pm
hot shots 1&2
mies ja alaston ase 1-3
beverly hillsin kyttä 1-3
juur kattelin noi
Grandy
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold
:
13,052.02
#8
Jun 15 2012 01:58pm
Quote (Sere @ Jun 15 2012 10:21pm)
kumpi tuli tvstä vähä aikaa sitte? ja miks 2ekana
emt kumpi tullu tv.
kakkosesta se koko juttu alkaa.
http://www.nordic-tv.com/nordicvideo.php?vid=62fb93432
tuokin ihan jeba.
This post was edited by Grandy on Jun 15 2012 02:00pm
Raappana
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#9
Jun 16 2012 03:07am
City Of God
Kertoo brassilaisesta slummialueen jengistä ja parista muusta kokasyöpöstä.
Pulp Fiction. Hyvillä näyttelijöillä tehty hyvä leffa
This post was edited by Raappana on Jun 16 2012 03:08am
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#10
Jun 16 2012 04:41am
black dynamite
Pootie tang
This post was edited by MukavaSamu on Jun 16 2012 04:41am
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact