d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hotmail > Vihausotsikko
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 15 2012 08:42am
Quote
Your account has been blocked


Mitähän vittua? Siis onhan toi ihan vitun kuraa mutta ny menee jo yli.
Onks kellekkää muulle käyny näin?
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 08:45am
oiskoha jonku sähköpostiviiruksen takia lyöty kii, en tiiä
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 15 2012 08:46am
turha tommosia on käyttää kun niin moni palvelu hylkii noita jo ihan muuten vaan. hanki gmail, hush tai joku muu "parempi"
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 15 2012 08:50am
Quote (Rocko @ 15 Jun 2012 17:46)
turha tommosia on käyttää kun niin moni palvelu hylkii noita jo ihan muuten vaan. hanki gmail, hush tai joku muu "parempi"


juu eihän tuo roska edes kunnolla toiminu tällä selaimella.
Kaisse tuo hushmaili sitten on. vituttaa vaan kun ei muista missä kaikkialla on tuota osotetta käyttäny. Kun meni vielä se "virallinen" osote.
Paskaa.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 15 2012 09:05am
itellä toiminu sama hotmail osoite jotain 10 vuotta ihan hyvin.
gmail on tosiaan myös hyvä
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 15 2012 09:11am
Quote (HardyTarget @ 15 Jun 2012 18:05)
itellä toiminu sama hotmail osoite jotain 10 vuotta ihan hyvin.
gmail on tosiaan myös hyvä


Tuo oli kai eka osote minkä tein, yli 10 vuotta myöskin.
Hotmaili välillä tosiaan toimi tietyillä selaimilla kun tekevät jotain ihme koodia sinne.
Tästedes vihaan.
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 15 2012 11:10am
hanki gmail
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 15 2012 11:48am
Quote (Tyrafel @ 15 Jun 2012 20:10)
hanki gmail


enpä taida, se on hushmaili ny
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 15 2012 11:50am
Quote (Matroskin @ Jun 15 2012 07:48pm)
enpä taida, se on hushmaili ny


Miksi?

Se ei edes ole 100% salattu, jos siksi käytät sitä enkä nää mitään ideaa miks vaihtasit gmailin helppokäyttöisyyden + vitusti tilaa kaikelle + isot liitetiedostot kämyseen hushmailiin.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 15 2012 11:53am
Quote (Tyrafel @ 15 Jun 2012 20:50)
Miksi?

Se ei edes ole 100% salattu, jos siksi käytät sitä enkä nää mitään ideaa miks vaihtasit gmailin helppokäyttöisyyden + vitusti tilaa kaikelle + isot liitetiedostot kämyseen hushmailiin.


En oikein diggaa googlesta. Salauksen nyt saa tehtyä jos haluaa, ei se oo niin kriteeri.
Koulun postin kautta menee kumminkin suurin osa liikenteestä, toiny on tommone extrajuttu.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll