Quote (Tyrafel @ 15 Jun 2012 20:50)
Miksi?
Se ei edes ole 100% salattu, jos siksi käytät sitä enkä nää mitään ideaa miks vaihtasit gmailin helppokäyttöisyyden + vitusti tilaa kaikelle + isot liitetiedostot kämyseen hushmailiin.
En oikein diggaa googlesta. Salauksen nyt saa tehtyä jos haluaa, ei se oo niin kriteeri.
Koulun postin kautta menee kumminkin suurin osa liikenteestä, toiny on tommone extrajuttu.