Quote (EreKaiser @ 15 Jun 2012 09:28)
joo aika persnahasta reivitty nääkin roposet.. jää ryyppäämine vähä vähemmälle.. huomenna vois vetää kyllä aika kovat ja sit sunnuntaina taas selvänä.
Otitteko ihan hotellin vai telttamajotuksella? Jos hotelli niin sinne on hyvä mennä vetämään.