d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Paljos Oot Mikkou Tienannu
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 14 2012 02:31pm
tässä muutama kuukausi sitten avauduit siitä kuinka ostat nokian halpoja osakkeita ja tienaat helppoa rahaa
mielenkiinnosta haluaisin tietää kui paljo oot plussan puolella
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 14 2012 02:39pm
hieno amis-pm toveri
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 14 2012 02:41pm
ite kelasin tänää ostaa kans noit kun ne meinaa vihdoin siirtää tuotannon halpamaihin ja osakkeiden hinta ei tosta enää alene. Jollai paril huntil jos ostais ni ei ees vituta jos toi kuolee toi yhtiö
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 14 2012 03:48pm
8DDDDDDDDDDDDDDD
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll