d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna Perjantai Ja Vittu Hienoo Rapula Huomne > Töois? Justmietin Haenko Lisää Juotavaa
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 14 2012 09:32am
kaveri läjs ambulansssii ja ite kännis, vitun hienoooooooooooooooooo
mitäs teille kuulluu? jotai tarinaa kerrottava?
/fdit: vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jusella ja toputin viismie tupakan pönttöön, se on moro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

This post was edited by Finnish on Jun 14 2012 09:34am
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 14 2012 09:35am
eikai tässä

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 14 2012 09:35am
ONNEA :d
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 14 2012 09:39am
vattri pitäs kyytii ootella VARTTI*

This post was edited by Finnish on Jun 14 2012 09:39am
Member
Posts: 27,402
Joined: Oct 23 2008
Gold: 31,408.00
Jun 14 2012 09:46am
make oksens, koska ekat kännit.
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll