Quote (Artus @ 14 Jun 2012 19:11)
sama piirisarja pitää olla jos haluut ilman winukan reboottii selvitä, sekään ei oo 100%
pitää olla prosessorille tuki, eli sun tapauksessa AM3 tuki
ja jos sul oli ddr2 muistit, myös uudes ddr2
toki chipsetin etintä on vähän niin ja näin, uus emo uus winukka yleinen nyrkkisääntö - joskus toimii, joskus ei ilman uudelleenasennusta
tjuu no koittelen täs viel asennella eka uusiks uudelle kovalevylle ku saan tost kaverilt lainaan jos se toimis