d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Atk-nörtit Hoi > Emolevy Paskana Kait=
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 14 2012 03:07am
TJoo parit atk-nörtit väittää et emolevy paskana (kun ei muisti tai poweri ole), ni aattelin käydä ostaa uuden verkkokauppa.comist.
Täl hetkel olis http://www.asus.fi/Motherboards/AMD_AM3/M4A87TDUSB3/ toi käytös atm ja pitäis tietää tarviiko nois emolevyis ny ottaa mitään huomioon vai ostanko vaa jonku random emon.

konees siis atm vikana se et se bluescreenaa iha jatkuvasti ekan käynnistyksen jälkee joku 5-15 kertaa ja ei sit niide jälkee tahdo aina käynnistyä ja sit kun se käynnistyy niin et bluescreenei ei tuu niin sitä ei saa sammumaan. Tai saa sammumaan mut sit se boottaa aina uudelleen just kun kone sammunu o_O

This post was edited by hartwall on Jun 14 2012 03:08am
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 14 2012 11:11am
sama piirisarja pitää olla jos haluut ilman winukan reboottii selvitä, sekään ei oo 100%

pitää olla prosessorille tuki, eli sun tapauksessa AM3 tuki

ja jos sul oli ddr2 muistit, myös uudes ddr2


toki chipsetin etintä on vähän niin ja näin, uus emo uus winukka yleinen nyrkkisääntö - joskus toimii, joskus ei ilman uudelleenasennusta
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 14 2012 01:43pm
Quote (Artus @ 14 Jun 2012 19:11)
sama piirisarja pitää olla jos haluut ilman winukan reboottii selvitä, sekään ei oo 100%

pitää olla prosessorille tuki, eli sun tapauksessa AM3 tuki

ja jos sul oli ddr2 muistit, myös uudes ddr2


toki chipsetin etintä on vähän niin ja näin, uus emo uus winukka yleinen nyrkkisääntö - joskus toimii, joskus ei ilman uudelleenasennusta


tjuu no koittelen täs viel asennella eka uusiks uudelle kovalevylle ku saan tost kaverilt lainaan jos se toimis
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 14 2012 02:44pm
osta toinen samanlainen..
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 14 2012 03:53pm
Quote (EasyCoolWin @ 14 Jun 2012 22:44)
osta toinen samanlainen..


luulis et sais päivitettyy versioo tjsp jo
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll