Quote (MukavaSamu @ Jun 14 2012 11:30am)
sillä mä kysyinkin. aika HC veto vetää ekaa kertaa hittiä ku pääsee koneesta.
joko toimii aivan vitun hyvin, koska hollannin laatu, tai sit ei toimi ollenkaan, koska
reseptorit. Jokatapauksessa toivotan hienoo matkaa, haluaisin itsekkin olla paikalla.
Rocko muista et eka kannabispiikki voi tappaa
Mjaha ymmärsin, että menee heti polttamaan päästyään koneesta (ei kumminkaan elämänsä ekaa kertaa).. Mene ja tiedä, iteppähän en oo koskaan koskenu, enkä koske

No mijä estää lähtemästä? Ainiin eihän niillä tuilla mihinkää mennä
