d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Defqon1 > Euroopan Suurimpia!!
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 13 2012 06:36pm
-6 pv lähtöön
- ekat sauhut heti ku pääsee koneesta ulos
- vääneetään penistä hotellilla
- vitun iso kyrpä
- taksi

Keskustelua justiinsa TÄSTÄ.




PS: pictures will follow.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 13 2012 06:45pm
hf
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 13 2012 07:10pm
ok
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 13 2012 08:14pm
gl, bb
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 14 2012 02:12am
vittu et voi olla hirveetä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 14 2012 03:17am
ekat sauhut? et kai nyt tarkota et meet huumeita polttaan ?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 14 2012 03:28am
Quote (MukavaSamu @ Jun 14 2012 11:17am)
ekat sauhut? et kai nyt tarkota et meet huumeita polttaan ?


Taitaapi olla noi Hollanissa -_-
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 14 2012 03:30am
Quote (arvonpenaali @ Jun 14 2012 10:28am)
Taitaapi olla noi Hollanissa -_-


sillä mä kysyinkin. aika HC veto vetää ekaa kertaa hittiä ku pääsee koneesta.
joko toimii aivan vitun hyvin, koska hollannin laatu, tai sit ei toimi ollenkaan, koska
reseptorit. Jokatapauksessa toivotan hienoo matkaa, haluaisin itsekkin olla paikalla.

Rocko muista et eka kannabispiikki voi tappaa
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 14 2012 03:34am
Quote (MukavaSamu @ Jun 14 2012 11:30am)
sillä mä kysyinkin. aika HC veto vetää ekaa kertaa hittiä ku pääsee koneesta.
joko toimii aivan vitun hyvin, koska hollannin laatu, tai sit ei toimi ollenkaan, koska
reseptorit. Jokatapauksessa toivotan hienoo matkaa, haluaisin itsekkin olla paikalla.

Rocko muista et eka kannabispiikki voi tappaa


Mjaha ymmärsin, että menee heti polttamaan päästyään koneesta (ei kumminkaan elämänsä ekaa kertaa).. Mene ja tiedä, iteppähän en oo koskaan koskenu, enkä koske :)

No mijä estää lähtemästä? Ainiin eihän niillä tuilla mihinkää mennä :rofl:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 14 2012 03:36am
Quote (arvonpenaali @ Jun 14 2012 10:34am)
Mjaha ymmärsin, että menee heti polttamaan päästyään koneesta (ei kumminkaan elämänsä ekaa kertaa).. Mene ja tiedä, iteppähän en oo koskaan koskenu, enkä koske :)

No mijä estää lähtemästä? Ainiin eihän niillä tuilla mihinkää mennä :rofl:


kun en olis saanu ku yhen kaverin lähtee, niin ei viittinyt. kyl sinne pitää jengillä mennä.
ja olisin hyvin voinu laittaa tileistä sivuun matkarahat. oli kuitenkin 4/5 arvonen trollausyritys, koska ei
maistu salami.

miks mul on sellane mielikuva et rocko ei oo koskaa hiisannu. ehkä oon vääräs emt
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll