d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lol @ Dealextreme
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 13 2012 08:15am
12.6.2012 3:32:17 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
28.4.2012 11:56:17 PaymentConfirmed Payment verified. Order is being processed.


Mitä vittua?
tuote EI ollut loppu.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 13 2012 08:17am
:zzz:
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 13 2012 08:18am
Quote (Napi @ Jun 13 2012 09:15am)
12.6.2012 3:32:17  PrepareShipment  Order is being prepared for shipment.
28.4.2012 11:56:17  PaymentConfirmed  Payment verified. Order is being processed.


Mitä vittua?
tuote EI ollut loppu.


mitä nää hättäilet
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 13 2012 08:22am
feik edit:
täs topicis keskustellaan nyt huonoista asiakaspalvelukokemuksista!!
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 13 2012 08:25am
tää topic on nyt hämähäkkimieslanka

täällä keskustellaan vain hämähäkkimiehestä
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 13 2012 09:03am
Quote (erkkihevone @ 13 Jun 2012 16:25)
tää topic on nyt hämähäkkimieslanka

täällä keskustellaan vain hämähäkkimiehestä


jaah...

Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 13 2012 09:30am
niin ? dxllä saattaa mennä useempikin kuukausi ellet tilaa jotakin suurta

itellä tais mennä joku 3kk kun tilasin paypalilla pari tiirikkaa.. sanovat vaan että sori kun kesti, tilanmuutokset kesken ja keskusvarastot sekaisin

jos osaisit ajatella olisit tilannut euroopanvarastosta
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 13 2012 09:49am
mikä fittu tuo kauppa on
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 13 2012 10:13am
pitää viel lissää et jos sielt fitu kingkongista tilasit saattaa mennä 1-4vk et tuleepi ovelle kamat
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll