Quote (excalii @ Jun 13 2012 09:47am)
Olen kaupaillutkin sigiä jo jonkin aikaa. olet mies juuri oikeassa paikassa !
Tervetuloa :) onko malagassa muuten millaista halvan oluen lisäksi?
kauniita chicas paratiisisää 24/7 on tää iha jepa mesta :)
katellaa niitä gfx sitku oon lomani nauttinu
Quote (wani @ Jun 13 2012 09:51am)
Ei muuten lähde, tunnen jsp:Ssä porukkaa
:ph34r:
että varo vaan!
oon valintani tehny
kyl mä varmaa omaa stockia käytän ja annan sille vähä omaa käsialaa, mut tahon anastaa ton sigis idean :P