d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Hei
123Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 13 2012 08:03am
terve! olen palannut

kun pääsen matkoiltani väsään sgin jos toisenkin

lol

lol

mitä

lol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 13 2012 08:06am
moi
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 13 2012 08:08am
:bonk:
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 13 2012 08:08am
Quote (wani @ Jun 13 2012 09:08am)
:bonk:


tollane samantyyppine sigi lähtee itellekki
tai ainaski varastan idean
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2012 08:47am
Olen kaupaillutkin sigiä jo jonkin aikaa. olet mies juuri oikeassa paikassa !
Tervetuloa :) onko malagassa muuten millaista halvan oluen lisäksi?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 13 2012 08:50am
moi
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 13 2012 08:51am
Quote (erkkihevone @ 13 Jun 2012 14:08)
tollane samantyyppine sigi lähtee itellekki
tai ainaski varastan idean


Ei muuten lähde, tunnen jsp:Ssä porukkaa

:ph34r:

että varo vaan!

This post was edited by wani on Jun 13 2012 08:52am
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 13 2012 09:17am
Quote (excalii @ Jun 13 2012 09:47am)
Olen kaupaillutkin sigiä jo jonkin aikaa. olet mies juuri oikeassa paikassa !
Tervetuloa :) onko malagassa muuten millaista halvan oluen lisäksi?



kauniita chicas paratiisisää 24/7 on tää iha jepa mesta :)
katellaa niitä gfx sitku oon lomani nauttinu

Quote (wani @ Jun 13 2012 09:51am)
Ei muuten lähde, tunnen jsp:Ssä porukkaa

:ph34r:

että varo vaan!


oon valintani tehny

kyl mä varmaa omaa stockia käytän ja annan sille vähä omaa käsialaa, mut tahon anastaa ton sigis idean :P
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 13 2012 09:50am
Terve vaan, random.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 13 2012 09:53am
Quote (Rupsu @ 13 Jun 2012 18:50)
Terve vaan, random.


aika kovaa puhetta joltai noinki randomilta
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll