d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hävisin Kaiken Pokerissa :(
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 12 2012 06:43pm
jep
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 12 2012 07:09pm
:evil:
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 12 2012 07:10pm
huijasin vaan :ph34r:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 12 2012 09:06pm
lol!!! :DDDDDDd tiieks mitä tolla sais vaikka @ df :D vaikka mitä! joudut vaa venaa 6kk
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 12 2012 11:51pm
sullahan on 3 tontun verran fooruminkultaa
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 12 2012 11:58pm
Quote (HardyTarget @ 13 Jun 2012 08:51)
sullahan on 3 tontun verran fooruminkultaa


just olin tulossa sanoon samaa. kantsis myyä pois.
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 13 2012 01:51am
Quote (Rocko @ Jun 13 2012 07:58am)
just olin tulossa sanoon samaa. kantsis myyä pois.


oon kuullut huhua että näitä ei saa myydä

This post was edited by Tyrafel on Jun 13 2012 01:51am
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 13 2012 02:33am
olen hieman kateellinen siulle :wub:
mutta tiedän että en ole ainoa =)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 13 2012 03:00am
Quote (Tyrafel @ 13 Jun 2012 10:51)
oon kuullut huhua että näitä ei saa myydä


ja kuka vittu tarvii tsiljoonaa foorumpikseliä? järki käteen ja osta etelänmatka...
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 13 2012 03:24am
Quote (Rocko @ 13 Jun 2012 11:00)
ja kuka vittu tarvii tsiljoonaa foorumpikseliä? järki käteen ja osta etelänmatka...


osta vielä donor foorumilta :O
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll