d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hoocee Löydöt (d3)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 12 2012 03:41pm


herp, ei mikää imba, mutta ahn tasoon katottuna ihan kiva.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 12 2012 03:49pm
lol, ostin sauvan 780 dps + vitaa jne hyödyllistä joku 500k?
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 12 2012 03:58pm
Quote (hartwall @ Jun 13 2012 12:49am)
lol, ostin sauvan 780 dps + vitaa jne hyödyllistä joku 500k?


joo, nää dh:n 1handerit näyttää olevan hinnoissaan, vois heittää tän 1mill ah:n, koittaa ny eka joskos joku makselis sopivasti fg:tä, ni ei tarvi aahoon cuttia maksella..

Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll