Quote (hartwall @ Jun 13 2012 12:49am)
lol, ostin sauvan 780 dps + vitaa jne hyödyllistä joku 500k?
joo, nää dh:n 1handerit näyttää olevan hinnoissaan, vois heittää tän 1mill ah:n, koittaa ny eka joskos joku makselis sopivasti fg:tä, ni ei tarvi aahoon cuttia maksella..