Quote (Napi @ Jun 12 2012 04:16am)
pidä kuitenkin mielessä, että noi fg:t on muilta pelaajilta, sit ku se alamäki alkaa ni kaikki menee vitun helposti
Osa on kovalla työllä tienattua :P, puolet about.
Mutta ofc pitää muistaa.
ps. en saa unta
This post was edited by Tyrafel on Jun 11 2012 09:24pm