d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvää Yötä
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 11 2012 07:34pm
koko suomi serveri

This post was edited by Tyrafel on Jun 11 2012 07:35pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 11 2012 07:39pm
ohoh aika hyvin vetää kotiin päin!
Member
Posts: 12,251
Joined: Jun 18 2006
Gold: 8.00
Jun 11 2012 07:39pm
i agree
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 11 2012 08:16pm
pidä kuitenkin mielessä, että noi fg:t on muilta pelaajilta, sit ku se alamäki alkaa ni kaikki menee vitun helposti
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 11 2012 09:19pm
Quote (Napi @ Jun 12 2012 04:16am)
pidä kuitenkin mielessä, että noi fg:t on muilta pelaajilta, sit ku se alamäki alkaa ni kaikki menee vitun helposti


Osa on kovalla työllä tienattua :P, puolet about.
Mutta ofc pitää muistaa.

ps. en saa unta

This post was edited by Tyrafel on Jun 11 2012 09:24pm
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll