d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mistäs Kannattaisi Ostaa Edulliset Kaijuttimet
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 01:04pm
Edulliset, mutta hyvät hintatasoon nähden ainakin. Oisko gigantti huono veto?
Jotain satasen pintaan esim.

This post was edited by BebebBurns on Jun 11 2012 01:04pm
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 11 2012 01:09pm
koneeseen vai iha jtn kotiteatterii meinasit?

http://www.thomann.de/fi/kaiuttimet_ja_kaiutinsetit.html?kat_id=810

Tuolla on ainakin jtain
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jun 11 2012 01:09pm
ite ostin pixmaniasta logitech z5500, makso 290e

ton hintaluokan varmaan ennemmin jostain gigantista
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 11 2012 01:13pm
tokmannista
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 11 2012 01:14pm
Quote (Rzi @ Jun 11 2012 10:13pm)
tokmannista


vai stockmannista
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 01:20pm
Quote (kyny91 @ Jun 11 2012 09:09pm)
koneeseen vai iha jtn kotiteatterii meinasit?

http://www.thomann.de/fi/kaiuttimet%5Fja%5Fkaiutinsetit.html?kat%5Fid=810

Tuolla on ainakin jtain


Vähän eri hintaluokka itsellä mielessä, muutenkin sen verran tumpelo ja tietämätön etten osaisi koota järkevää pro-kattausta. Koneeseen aattelin liittää tosiaan, siispä musiikki ja elokuvat.

Quote (peterpants @ Jun 11 2012 09:09pm)
ite ostin pixmaniasta logitech z5500, makso 290e

ton hintaluokan varmaan ennemmin jostain gigantista


Vois kyllä miettiä kalliimpaakin, onkos pixmaniassa parempi hintataso/tarjonta vai?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 01:35pm
Miltä tämmönen kuulostaa?

Nimellinen tuotantoteho (kokonais) 70W
Lähtöteho enintään (RMS) (kokonais) 140W
Vastekaistanleveys 40 - 20000 Hz
Signaali-kohinasuhde 96 dB
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 11 2012 01:42pm
tilaat saksasta tietty.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 01:47pm
Quote (Rocko @ Jun 11 2012 09:42pm)
tilaat saksasta tietty.


Voishan sitä jos tietäis paikan/paikkoja sekä tajuaisi tekniikkaa.
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 11 2012 01:57pm
Quote (peterpants @ Jun 11 2012 10:09pm)
ite ostin pixmaniasta logitech z5500, makso 290e

ton hintaluokan varmaan ennemmin jostain gigantista


itellä samat 3v sit maksovat 400e =)
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll