d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ruotsi Ukraina > Je
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 12:45pm
ruotsi saa turpaa, ja tietysti nautin..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 12:46pm
Pääseekö tonne kisoihin kaikki euroopan maat vai onko jotkut karsinnat kuitenkin?

Ukrainassa tehdään hyviä elokuvia.

This post was edited by BebebBurns on Jun 11 2012 12:46pm
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 11 2012 01:09pm
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 21:46)
Pääseekö tonne kisoihin kaikki euroopan maat vai onko jotkut karsinnat kuitenkin?

Ukrainassa tehdään hyviä elokuvia.


Karsinnat on, muutenhan se suomikin siellä pyöris :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 01:20pm
Quote (kyny91 @ Jun 11 2012 09:09pm)
Karsinnat on, muutenhan se suomikin siellä pyöris :D


Ai, no enpä tienny, että suomi ei oo tuolla :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 02:07pm
HYVÄ UKRAINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 11 2012 02:52pm
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 12 2012 01:47am
Quote (Rocko @ 11 Jun 2012 22:52)
http://i.minus.com/ibJkzKUzXzPqq.gif


salkkareitten jirihän se siinä
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 12 2012 07:29am
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 22:20)
Ai, no enpä tienny, että suomi ei oo tuolla :)


en kyl itekään iha varma oo :D
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 12 2012 08:20am
ei oikeen nappaa jalkapallo
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll