Quote (rumpali @ 11 Jun 2012 19:20)
voisin kuvitella että niitä ketä tää kiinnostaa varmaa kyllä selailee noita muita lukuisia diablo 3 topikkeja...
eikö tääki ny vois kuulua sinne?

Ihan hyvä et tääl on vihdoin diablo topicceja, diablo trading foorumi kuitenkin
Quote (Tyrafel @ 11 Jun 2012 19:13)
http://i48.tinypic.com/24vqghx.png
Offert 339.85 fg