d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvää Huomenta
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 02:22am
hyvät d2jsp käyttäjät, multit ja muut röllit.

Siemailen kahvia ja syön tonnikala leipää iha jepa. :banana:

nii ja taustalla pyörii summeri, tuli joskus monta monta vuotta sitten katottua, mut nytten herää kysymys.. MITÄ HELVETTIÄ`??? ihmiset on päästää vialla

This post was edited by wani on Jun 11 2012 02:23am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 02:27am
Quote (wani @ Jun 11 2012 10:22am)
hyvät d2jsp käyttäjät, multit ja muut röllit.

Siemailen kahvia ja syön tonnikala leipää iha jepa.  :banana:

nii ja taustalla pyörii summeri, tuli joskus monta monta vuotta sitten katottua, mut nytten herää kysymys.. MITÄ HELVETTIÄ`??? ihmiset on päästää vialla


Teetä ja True Blood tossa
Minkäslainen se summeri on nykyään sitten?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 02:29am
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 08:27)
Teetä ja True Blood tossa
Minkäslainen se summeri on nykyään sitten?


Juttujen perusteella aivopesua parhaimmillaa..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 02:39am
Quote (wani @ Jun 11 2012 10:29am)
Juttujen perusteella aivopesua parhaimmillaa..


Ei oo onneks digiboksia, jottei joudu kauheasti altistukselle, mutta esim. finnkinolla elokuvien alussa tulevat mainokset on helvetin kivuliaita ala-astetasoisen psykologiasuggestioyritysten osalta. Ja muutenkin.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 02:41am
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 08:39)
Ei oo onneks digiboksia, jottei joudu kauheasti altistukselle, mutta esim. finnkinolla elokuvien alussa tulevat mainokset on helvetin kivuliaita ala-astetasoisen psykologiasuggestioyritysten osalta. Ja muutenkin.


tuntuu että tätä juuri esiintyy telvisiossa ihan liikaa

iltalehti taas laittaa parastaan, etusivulla heti tokana uutisena: Myydään häijy kukko: Tästä riittää riesaa vuosiksi!

Jyväskylässä on kaupan kukko, jota myyjä kuvailee itse pirun luomaksi.

Tori.fi -nettisivustolla on myynnissä varsin veemäisen oloinen kukko. Myyjä kuvailee kukkoa luonteeltaan häijyksi.

- Hyppii, hyökkii, nokkii ja osaa käyttää kannuksiaan. Ikää vasta reilu vuosi eli tästä riittää riesaa vielä moneksi vuodeksi, myyjä kertoo myynti-ilmoituksessaan.

Myyjän mukaan kukosta saanee pienellä koulutuksella hyvän talonvahdin ja se soveltunee myös naapureiden karkotukseen. Sen sijaan pataan kukosta ei todennäköisesti ole, sillä mitä luultavammin se on sitkeä ja pahanmakuinen.

- Tuskin siitä kirveellä saa edes henkeä pois, koska mikä pahan tappaisi, myyjää arvelee.

Häijy kukko lähtee uuteen kotiin 50 euron hintaan.


huhhuh ketä kiinnostaa?

This post was edited by wani on Jun 11 2012 03:00am
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 11 2012 03:09am
Se on ternaus
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 11 2012 03:10am
suomalaiset makasiini ohjelmat on kyl harvinaisen syvältä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 03:45am
Quote (wani @ Jun 11 2012 10:41am)
tuntuu että tätä juuri esiintyy telvisiossa ihan liikaa

iltalehti taas laittaa parastaan, etusivulla heti tokana uutisena: Myydään häijy kukko: Tästä riittää riesaa vuosiksi!

Jyväskylässä on kaupan kukko, jota myyjä kuvailee itse pirun luomaksi.

Tori.fi -nettisivustolla on myynnissä varsin veemäisen oloinen kukko. Myyjä kuvailee kukkoa luonteeltaan häijyksi.

- Hyppii, hyökkii, nokkii ja osaa käyttää kannuksiaan. Ikää vasta reilu vuosi eli tästä riittää riesaa vielä moneksi vuodeksi, myyjä kertoo myynti-ilmoituksessaan.

Myyjän mukaan kukosta saanee pienellä koulutuksella hyvän talonvahdin ja se soveltunee myös naapureiden karkotukseen. Sen sijaan pataan kukosta ei todennäköisesti ole, sillä mitä luultavammin se on sitkeä ja pahanmakuinen.

- Tuskin siitä kirveellä saa edes henkeä pois, koska mikä pahan tappaisi, myyjää arvelee.

Häijy kukko lähtee uuteen kotiin 50 euron hintaan.


huhhuh ketä kiinnostaa?


No eipä noita iltapaskalehtiä ole muutenkaan mielekästä lukea, tulee vain surulliseksi/ärtyneeksi/kuvottuneeksi :p
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 11 2012 09:29am
lol.. ite just heräsin ja juon kahvia syön tonnikalaleipää jossa juustoa pääl ja teevees pyörii summeri :DD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 09:30am
Quote (Grandy @ 11 Jun 2012 15:29)
lol.. ite just heräsin ja juon kahvia syön tonnikalaleipää jossa juustoa pääl ja teevees pyörii summeri :DD


Onko näin
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll