d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ojjilol
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 10 2012 11:31am
En tiiä mihin hävis topic ja miks sai 10% mut kiitti tiedost.


Ite tilasin:
(1TB) OEM Ulkoiset kiintolevyt Drive 2,5 tum 1 € 49.90 € 49.90
Alennus 1 € -5 € -5
Postimaksu € 0
Kokonaissumma € 44.90


Kun on hetken aikaa tarvinnu USB HDD et saa uuteen töllöön tallennusboksin.

Eipä kalliiks tullu. Donaan jos ei räjähdä heti noi.


€: kyseessä siis on että cdonis on puoleen hintaan osa tuotteista, en ny viitti linkkii pistää jos siitä saa warnii..

This post was edited by Artus on Jun 10 2012 11:45am
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 10 2012 11:42am
Bittorrent + internet-yhteys >
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 10 2012 12:26pm
mullekki saa donata jos silt tuntii ku ollaa nii ylimpiä ystäviä oltu pidemmänkin aikaa :)
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 10 2012 12:27pm
cdon.com
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 10 2012 12:32pm
Mitäs se nyt perseili
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 10 2012 12:34pm
ei pahan hintanen.

ite aattelin tulevaisuudessa ostaa vaan noita missä ne ottaa virran siitä usb paikasta.
vituttaa töpseleiden kanssa värkätä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 12:50pm
Quote (HardyTarget @ Jun 10 2012 08:34pm)
ei pahan hintanen.

ite aattelin tulevaisuudessa ostaa vaan noita missä ne ottaa virran siitä usb paikasta.
vituttaa töpseleiden kanssa värkätä


ai semmosiakin on, nice. vois kohtapuoliin tulla semmosia joissa ei ole johtoja lainkaan :)
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 10 2012 12:57pm
ite tilasin 500gb kun ei tarvii isompaa kun aina poistan ohjelman kun sen katsonut =)
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 10 2012 01:39pm
Quote (HardyTarget @ 10 Jun 2012 21:34)
ei pahan hintanen.

ite aattelin tulevaisuudessa ostaa vaan noita missä ne ottaa virran siitä usb paikasta.
vituttaa töpseleiden kanssa värkätä


kuvasta päätellen toi olis sellanen?


ja siis alotusposti ehkä hämäävä, se alennus on 50e ja mul oli 1 lippulappu mist sai lisäalennuksen 5e
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 01:41pm
Quote (Artus @ Jun 10 2012 09:39pm)
kuvasta päätellen toi olis sellanen?


ja siis alotusposti ehkä hämäävä, se alennus on 50e ja mul oli 1 lippulappu mist sai lisäalennuksen 5e


olisin kyllä 2tbn ostanut, kun sais puolet isomman tuosta 10e kalliimmalla. : p
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll