eipä mua juuri mikään sarja enää kiinnosta.
Supernatural tauolla.
Fringe tauolla.
Ancient alienc emt kai se loppu jo.
Mentalist, vähä jääny ku ei jaksa.
Mutta game of thrones. voi jumalauta oli tylsä se eka season, mutta ton 2 season 10 jakso kattonu 4 kertaa