d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Espanja - Italia > Jalkapalloo
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 10 2012 09:53am
1 - 0 espanjalle tietysti... tiukka matsi eniveis tulossa ^_^
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 10 2012 09:55am
espanja saa jäädä lohkoon
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jun 10 2012 10:04am
200€ betti on italialle, parast ois voittaa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 10 2012 10:12am
ei potkupalloa.
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 10 2012 10:17am
Koska alkaa?
Ja italian maajoukkueen oikea paikka ois kyllä hollywood eikä jalkapallostadion :--D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 10 2012 11:28am
Quote (excalii @ 10 Jun 2012 19:17)
Koska alkaa?
Ja italian maajoukkueen oikea paikka ois kyllä hollywood eikä jalkapallostadion :--D


ja espanjan
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 10 2012 11:53am
Quote (mxO @ 10 Jun 2012 19:04)
200€ betti on italialle, parast ois voittaa


no eihän siinä nyt käyny niin



This post was edited by Rocko on Jun 10 2012 11:53am
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jun 10 2012 01:18pm
Quote (Rocko @ 10 Jun 2012 19:53)
no eihän siinä nyt käyny niin

http://i.imgur.com/91SjY.gif


np
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 01:20pm
oon sen verran tylsä jätkä, ettei urheilun kattelu kiinnosta
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 10 2012 01:22pm
Quote (BebebBurns @ 10 Jun 2012 22:20)
oon sen verran tylsä jätkä, ettei urheilun kattelu kiinnosta


olen samaa mieltä kanssasi ystäväni
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll