d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Teidät Lauantai
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 9 2012 02:48pm
Ite just saunassa
Grillis makkaraa, halloum juustoo, kyljykset, maissii ja italiansalaattia :drool:
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 9 2012 02:53pm
aika perus - vituttaa ja sillee
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 9 2012 02:55pm
just tuli herättyä =)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 9 2012 03:00pm
eka selvä viikonloppu varmaan 2 vuoteen. Ei täs midist.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 03:03pm
Quote (MukavaSamu @ 10 Jun 2012 00:00)
eka selvä viikonloppu varmaan 2 vuoteen. Ei täs midist.


Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 03:11pm
hienosti meni! saunottii ja grillailtiin. ja jopa sain pari kalaa ongella
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 9 2012 03:13pm
heräsin tossa 23:00 ja totesin että joka vitun kauppa johon nyt pääsis on kiinni ja mutupitseriakin operoi vaan 23 eli paska yö tulossa

josko sitä kävis hakemassa pizzan tai kebun sitten aamulla
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 9 2012 03:37pm
Erosin.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 9 2012 03:39pm
melko huonosti; juon olutta, jägermeisteriä ja absinttia. kiitos kysymästä. mitenkä oma iltasi on menossa?

This post was edited by Jolli1 on Jun 9 2012 03:40pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 12:43am
neljä elokuvaa himassa, jotain muutakin taisin tehdä
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll