d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Katsomisen Arvoinen Action Leffa
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 9 2012 02:01pm
The Raid Redemption
http://www.imdb.com/title/tt1899353/

suht goree, telotuslaukauksia, verta ja aivomössöö, kirveellä ja veitselläki on toimintaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 02:09pm
hyi. meinasin katsastaa silti
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 9 2012 02:11pm
Quote (OjjiLol @ 9 Jun 2012 22:01)
suht goree, telotuslaukauksia, verta ja aivomössöö, kirveellä ja veitselläki on toimintaa


Eli typeräl väkivallal peitellään huonoa juonta.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 02:20pm
Quote (BloodStream @ 9 Jun 2012 23:11)
Eli typeräl väkivallal peitellään huonoa juonta.


paitsi se ei aina mene niin
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 9 2012 02:46pm
Quote (BloodStream @ Jun 9 2012 11:11pm)
Eli typeräl väkivallal peitellään huonoa juonta.


ei tässä tapaukses
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 9 2012 11:39pm
Onhan toi aika lystikäs, juoni ynms tosiaan todella pökkeliö, mutta veikeitä kohtauksia. Ong-Bak aseiden kera. Ihan jees.

This post was edited by BebebBurns on Jun 9 2012 11:39pm
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 10 2012 01:57am
kävin kans lehvassa kattoon ku tuli. ihan hauskaa mättööhän se oli
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll