d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joku Hc Nyt Prkl > Jeesii
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 9 2012 07:22am
ja vetää dianormin mulle

d3

This post was edited by Posomies on Jun 9 2012 07:28am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 9 2012 07:25am
hyvähä varmaa lisätä onko kyse d2 vai d3
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 9 2012 07:25am
Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:25pm)
hyvähä varmaa lisätä onko kyse d2 vai d3


d3 tiätysti
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 9 2012 07:26am
Quote (Posomies @ 9 Jun 2012 16:25)
d3 tiätysti


miten niin tietysti
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 9 2012 07:28am
Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:26pm)
miten niin tietysti


koska alotuspostauksessa niin sanotaan o.O
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 9 2012 07:29am
Quote (Posomies @ 9 Jun 2012 16:28)
koska alotuspostauksessa niin sanotaan o.O


Posomies Muokkasi Tätä Vastausta 9 Jun 2012 16:28

melkonen softi, pelaa ite äläkä ulise täällä
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 9 2012 07:30am
Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:29pm)
Posomies Muokkasi Tätä Vastausta 9 Jun 2012 16:28

melkonen softi, pelaa ite äläkä ulise täällä


ei jaksa, ja kiitos softiks haukkumisesta, enhän nyt suotta d2:sta mättäny koskaan hc:ssa...
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 9 2012 07:31am
ehehahahhoh kuka tää posomies on?!

lololol
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 9 2012 07:32am
Quote (rumpali @ 9 Jun 2012 16:31)
ehehahahhoh kuka tää posomies on?!

lololol


joku softi :D
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 9 2012 07:33am
Quote (rumpali @ Jun 9 2012 04:31pm)
ehehahahhoh kuka tää posomies on?!

lololol


Huoh, ihasama jos en nyt egoillu siitä että mätin Hc:ta jokunen vuos sitte d2:ssa ni VITUNKO VÄLIÄ sillä on, menkää ny takas sinne loppuunkulutettuu lodiin ja kadotkaa kiits.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll