☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Joku Hc Nyt Prkl > Jeesii
1
2
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 532
Replies: 17
Track Topic
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#1
Jun 9 2012 07:22am
ja vetää dianormin mulle
d3
This post was edited by Posomies on Jun 9 2012 07:28am
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#2
Jun 9 2012 07:25am
hyvähä varmaa lisätä onko kyse d2 vai d3
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#3
Jun 9 2012 07:25am
Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:25pm)
hyvähä varmaa lisätä onko kyse d2 vai d3
d3 tiätysti
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#4
Jun 9 2012 07:26am
Quote (Posomies @ 9 Jun 2012 16:25)
d3 tiätysti
miten niin tietysti
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#5
Jun 9 2012 07:28am
Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:26pm)
miten niin tietysti
koska alotuspostauksessa niin sanotaan o.O
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#6
Jun 9 2012 07:29am
Quote (Posomies @ 9 Jun 2012 16:28)
koska alotuspostauksessa niin sanotaan o.O
Posomies Muokkasi Tätä Vastausta 9 Jun 2012 16:28
melkonen softi, pelaa ite äläkä ulise täällä
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#7
Jun 9 2012 07:30am
Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:29pm)
Posomies Muokkasi Tätä Vastausta 9 Jun 2012 16:28
melkonen softi, pelaa ite äläkä ulise täällä
ei jaksa, ja kiitos softiks haukkumisesta, enhän nyt suotta d2:sta mättäny koskaan hc:ssa...
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#8
Jun 9 2012 07:31am
ehehahahhoh kuka tää posomies on?!
lololol
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#9
Jun 9 2012 07:32am
Quote (rumpali @ 9 Jun 2012 16:31)
ehehahahhoh kuka tää posomies on?!
lololol
joku softi
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#10
Jun 9 2012 07:33am
Quote (rumpali @ Jun 9 2012 04:31pm)
ehehahahhoh kuka tää posomies on?!
lololol
Huoh, ihasama jos en nyt egoillu siitä että mätin Hc:ta jokunen vuos sitte d2:ssa ni VITUNKO VÄLIÄ sillä on, menkää ny takas sinne loppuunkulutettuu lodiin ja kadotkaa kiits.
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact