d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Arvakkaas Kuulkaas > Semmosta Että
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 08:16pm
olen valvonnut 24H on aika siis mennä nukkumaan!
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 8 2012 08:19pm
itellä mennyt unirytmi jotenkin aivan vituilleen

välillä nukun päivänkin putkeen ja välillä menee 2-3h yöunilla

onneks on lomaa niin ei mitään väliä
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 8 2012 08:30pm
ite vasta ilta 7 heräilin :wacko:
tylsyys vaan nyt iski =(
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 9 2012 12:44am
vituiks on menny kyl joo

Aamusta 7-9 aikaan nukkuu muutaman tunnin, sit taas iltasel 6-8 välilä kolme neljä tuntia ja sama ruljanssi.

Pitäis varmaan ostaa unilääkkeitä jostain.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 9 2012 12:58am
viinaa pää täytee
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll