Quote (wani @ Jun 8 2012 07:56pm)
Eipä vaikuta juuri mitään, porukka kuitenkin farmaa goldia päivä päivältä enemmän ja enemmän, ja yhtiöt saa bottinsa rullaa kohta niin eihän se niitä hetkauta

+ kaikenmaailman ***erit
E: ja tota unohdin...
SOFTIEN ONGELMA 8DDDDjohan ne jo rullannu hyvän tovin
protip: RMAH tultua, jonnet ostaa vitusti kultaa ja vaihtaa sen fg. Voitte ite päätellä mitä hinnalle käy
