d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Spekulaatiota
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2012 11:05am
Mitesmites, kun toi 1.03:n tulee niin repairkustannukset joko 4kertaistuu tai 6kertaistuu, mitä on porukka mieltä vaikuttaako paljonkin igg/fg ratioon?

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 8 2012 11:13am
eiks porukat oo kyllästyny jo tohon peliin?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 8 2012 11:22am
Quote (OjjiLol @ 8 Jun 2012 20:13)
eiks porukat oo kyllästyny jo tohon peliin?


vitun hauskaa mättöä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 11:29am
Quote (Posomies @ Jun 8 2012 07:05pm)
Mitesmites, kun toi 1.03:n tulee niin repairkustannukset joko 4kertaistuu tai 6kertaistuu, mitä on porukka mieltä vaikuttaako paljonkin igg/fg ratioon?


meinaat vai ehkä ostaa nyt ja myydä sitten kalliimmalla? koskas tuo tulee muuten
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 11:56am
Eipä vaikuta juuri mitään, porukka kuitenkin farmaa goldia päivä päivältä enemmän ja enemmän, ja yhtiöt saa bottinsa rullaa kohta niin eihän se niitä hetkauta :D + kaikenmaailman ***erit


E: ja tota unohdin...

SOFTIEN ONGELMA 8DDDD

This post was edited by wani on Jun 8 2012 11:58am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 8 2012 12:00pm
ei paljoo kiinnosta kunha nuo botit painus vittuun
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 8 2012 12:00pm
Quote (wani @ Jun 8 2012 07:56pm)
Eipä vaikuta juuri mitään, porukka kuitenkin farmaa goldia päivä päivältä enemmän ja enemmän, ja yhtiöt saa bottinsa rullaa kohta niin eihän se niitä hetkauta :D + kaikenmaailman ***erit


E: ja tota unohdin...

SOFTIEN ONGELMA 8DDDD


johan ne jo rullannu hyvän tovin


protip: RMAH tultua, jonnet ostaa vitusti kultaa ja vaihtaa sen fg. Voitte ite päätellä mitä hinnalle käy :)
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Jun 8 2012 12:33pm
ahh.. joko ne bottaa d3? siinähän se sitten olikin..
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 12:46pm
Quote (Mikk0 @ 8 Jun 2012 18:33)
ahh.. joko ne bottaa d3? siinähän se sitten olikin..


helposti... mutta ei bottaus mee ihan nii helpolla kun d2

This post was edited by wani on Jun 8 2012 12:46pm
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 8 2012 12:51pm
Quote (wani @ 8 Jun 2012 21:46)
helposti... mutta ei bottaus mee ihan nii helpolla kun d2


jep, vissiin ennen 1.0.3:sta tulossa joku banniwave mitä ymmärsin
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll