d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Kesäbiisi 2012
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2012 10:05am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 10:10am
paska on paskaa paskassa paskaamatta paskaa paskalla

This post was edited by wani on Jun 8 2012 10:11am
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 8 2012 02:16pm
löytyykö sille mitään perusteluita miksi tämä kappale "saa" olla "kesä"biisi?
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 8 2012 03:08pm
Veikkaan , et virallinen kesäbiisi tulee olemaan : Elokuu , soutaa huopaa , tai kuningasidean biisi vähemmän duo
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 8 2012 04:16pm
Quote (BatGirl @ 9 Jun 2012 00:08)
Veikkaan , et virallinen kesäbiisi tulee olemaan : Elokuu , soutaa huopaa , tai kuningasidean biisi vähemmän duo


.......
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 8 2012 04:21pm


täs o virallinen kesäbiisu
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 04:22pm


tai tässä?
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 8 2012 06:11pm
Eix se ollukkaa tää

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 06:49pm
VITUT!

Quote (BloodStream @ Jun 9 2012 03:11am)
Eix se ollukkaa tää

http://www.youtube.com/watch?v=uhz6dLX4Qw0


se oli tää!1

ooo oou ou ou ooou ou ou

tai : JVG & Raappana - Kran tursimo
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 8 2012 07:12pm
Tää kelpaa kyllä mulle kesäbiisiks, vaikkei vuodelta 2012 olekkaan.

Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll