Quote (excalii @ Jun 7 2012 10:31pm)
Ite en kyllä osaa oikein kuvia ottaa, mitä nyt joskus tuli käytyä pari kertaa pimiössä kehittämässä omia kuvia..
Kuvaus on kyllä kiva harrastus.
Minkälainen kamera sulla on?
Quote (arvonpenaali @ Jun 7 2012 10:33pm)
Bebbbbebebellä on Canon eos 400D
juu
