Quote (wani @ 7 Jun 2012 21:21)
Jos on postattuna se viesti tarpeeks kauan nii ei voi enää muokkaa
juuh, onkoha siin 30 min aikaa edittaa ?

minen voi edittaa ollenkaa :S
Quote (excalii @ 7 Jun 2012 21:21)
Ootas
tallel on !

johtuu sun warnista
mikä vitun nimimerkki sul on... vitun multi
