d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Diablo 3 > Kandeeks Ostaa?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 7 2012 11:11am
no niin eli aatellu ostaa d3 , mutta haluisin tietää pari asiaa? kandeeko ostaa? onko siin tullu jo pvp se patch? ja minkälaisii errors ja muita diablo 3 on?
kerro mitä äänestit! ja paljon vie Mg tai sitä en oo hyvä näis kone asiois , ja tarviiks olla joku tehomylly et d3 pyörii?


This post was edited by BatGirl on Jun 7 2012 11:17am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 11:13am
ei oo vielä pvp patchiä, erroreja ei lainkaan. kannattaa ostaa mikäli harkitsee ostamista. nauttisin varmaan enemmän jos kone pyörittäisi paremmin, nyt pidän vähän taukoa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 11:14am
äänestin et ei kinosta. jos susta siltä tuntuu, että on aikaa käsillä liikaakin, niin osta ihmeessä.
ihan kiva sitä on hakata. mo
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 7 2012 11:14am
oot haukkunu pelii viimeset 3 viikkoo, mene vittuun

ps. peli on helvetin surkea
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 7 2012 11:18am
ilman noita sulussa olevia selvennyksiä en ois kyl osannu vastata tähän kyselyyn.

enkä taida muutenkaan vastata.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 7 2012 11:18am
Quote (OjjiLol @ Jun 7 2012 08:14pm)
oot haukkunu pelii viimeset 3 viikkoo, mene vittuun

ps. peli on helvetin surkea



ps. mä vihaan näit vitun fake seppoja ainoo talotaikuri on salkkareis , joten Wnb talotaikuri mee sinne sun Vitun PIHLAJAKADULLE
idiootit.

This post was edited by BatGirl on Jun 7 2012 11:19am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 7 2012 11:31am
juuh siitä vaan
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 7 2012 11:52am
Kannattaa ostaa, jos diablo 2:sta tykkäät.
Member
Posts: 27,417
Joined: Oct 23 2008
Gold: 31,408.00
Jun 7 2012 11:57am
ostin viimeks 06 pelin tietokoneelle
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 7 2012 11:59am
Quote (keksisuklaa @ Jun 7 2012 08:57pm)
ostin viimeks 06 pelin tietokoneelle


Ketään ei vittu kiinnosta.
D3 on yllättävän hyvä
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll