Quote (MukavaSamu @ 6 Jun 2012 21:17)
Eli eli kertokaas mulle, kun menin päivänä X työkkäriin, se täti kerto mulle siellä kaikista työpaikoista jne jne, sit
se kysy osaanko alumiini hitsata. Vastasin, että koulussa osasin, mutta tällä hetkellä en ole varma. Noh siitä tehtiin
mulle työtarjous joka tapauksessa, ja sit pari viikkoa myöhemmin ilmotin, että en osaa alumiinihitsata enään, kun en
ole koulun jälkeen alan hommia tehnyt. Eli en voi hakea paikkaa, koska sinne vaaditaan tota kokemusta jne.. nyt ne horoperseet vaatii multa jotai lisäselvitystä, että miksi en ottanut työtä vastaan?
jostha mä perkele kerroin sen niille? vai onko tä ätaas sillä politiikkaa, että vaaditaan lisäselvityksiä toisten perään, että
ei tarvi ajallaan maksaa, vaan joutuu odottamaan?
Aikaa siinä ne pelaa, ja valtiolle lisää senttejä kulhoon
been there done that
This post was edited by wani on Jun 6 2012 03:21pm