d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Työkkäri Wtf?
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 03:17pm
Eli eli kertokaas mulle, kun menin päivänä X työkkäriin, se täti kerto mulle siellä kaikista työpaikoista jne jne, sit
se kysy osaanko alumiini hitsata. Vastasin, että koulussa osasin, mutta tällä hetkellä en ole varma. Noh siitä tehtiin
mulle työtarjous joka tapauksessa, ja sit pari viikkoa myöhemmin ilmotin, että en osaa alumiinihitsata enään, kun en
ole koulun jälkeen alan hommia tehnyt. Eli en voi hakea paikkaa, koska sinne vaaditaan tota kokemusta jne.. nyt ne horoperseet vaatii multa jotai lisäselvitystä, että miksi en ottanut työtä vastaan?

jostha mä perkele kerroin sen niille? vai onko tä ätaas sillä politiikkaa, että vaaditaan lisäselvityksiä toisten perään, että
ei tarvi ajallaan maksaa, vaan joutuu odottamaan?

This post was edited by MukavaSamu on Jun 6 2012 03:18pm
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2012 03:19pm
menisit töihin johonki niin ei tarttisi selvitellä työkkäriin mitään.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 03:20pm
Quote (sipuli @ Jun 6 2012 10:19pm)
menisit töihin johonki niin ei tarttisi selvitellä työkkäriin mitään.


kyl mä meen kun vaan löydän työpaikan kesä jälkee.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 6 2012 03:20pm
Todista ettet osaa! Ryssit ihan vitun pahasti jonku hitsaushommelin. Hitsaa ittes mopoon!
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 6 2012 03:21pm
Quote (MukavaSamu @ 6 Jun 2012 21:17)
Eli eli kertokaas mulle, kun menin päivänä X työkkäriin, se täti kerto mulle siellä kaikista työpaikoista jne jne, sit
se kysy osaanko alumiini hitsata. Vastasin, että koulussa osasin, mutta tällä hetkellä en ole varma. Noh siitä tehtiin
mulle työtarjous joka tapauksessa, ja sit pari viikkoa myöhemmin ilmotin, että en osaa alumiinihitsata enään, kun en
ole koulun jälkeen alan hommia tehnyt. Eli en voi hakea paikkaa, koska sinne vaaditaan tota kokemusta jne.. nyt ne horoperseet vaatii multa jotai lisäselvitystä, että miksi en ottanut työtä vastaan?

jostha mä perkele kerroin sen niille? vai onko tä ätaas sillä politiikkaa, että vaaditaan lisäselvityksiä toisten perään, että
ei tarvi ajallaan maksaa, vaan joutuu odottamaan?


Aikaa siinä ne pelaa, ja valtiolle lisää senttejä kulhoon

been there done that :hail:

This post was edited by wani on Jun 6 2012 03:21pm
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 6 2012 03:26pm
jätkähä o ollu työttömänä joku 2v putkee
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 03:26pm
Quote (Matroskin @ Jun 6 2012 10:20pm)
Todista ettet osaa! Ryssit ihan vitun pahasti jonku hitsaushommelin. Hitsaa ittes mopoon!


Ok haen faijan verstaalta hitsin ja työnnän sen sinne työkkärin lasikoppiin. siinä työpöydän pääl
sit vetäsen sellasta räkäsaumaa ettei ennen oo nähty.

Quote (wani @ Jun 6 2012 10:21pm)
Aikaa siinä ne pelaa, ja valtiolle lisää senttejä kulhoon

been there done that  :hail:


vittu perkele tiesin. Auttaako jos sanon niille et pistää kiireiseks käsittelyyn sen homman. ku täs on oikeesti kiire kohta :D
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 6 2012 03:27pm
Quote (wani @ 7 Jun 2012 00:21)
Aikaa siinä ne pelaa, ja valtiolle lisää senttejä kulhoon

been there done that  :hail:


Tämä!

työkkärin kanssa niin paljon puljannu, että luultavasti oikeaoppisesti oisit hakenu vaan sitä työtä ja kertonu ettet osaa hitsata ja ilmottanu työkkärille hakevas työtä. Sitten kun ois tullu se kielteine päätös työpaikalta, niin ilmottanu heti asiasta työkkärille.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2012 03:33pm
[QUOTE=MukavaSamu,Jun 6 2012 11:26pm]Ok haen faijan verstaalta hitsin ja työnnän sen sinne työkkärin lasikoppiin. siinä työpöydän pääl
sit vetäsen sellasta räkäsaumaa ettei ennen oo nähty.


joo tosi monessa työkkärin lasikopissa onkin voimavirta pistoke...ja älkää alkako vonkumaan valovirta koneista XD
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 02:37am
kai mä lähen kohta selvittelee näitä vitun asioita. vituttaa nyt jo.
Go Back To Suomi Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll