d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Suomen Mahdollisesta Nato-jäsenyydestä > Pitäisikö Liittyä, Miksi?
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 6 2012 02:01pm
"Venäjän federaation asevoimien yleisesikunnan päällikkö tykitti eilen kovaa tekstiä Suomen mahdollisesta Nato-jäsenyydestä: sitä Suomen olisi hänen mukaansa turha haikailla."

Suomen Nato-jäsenyyttä kommentoinut venäläiskomentaja tapaa presidentti Sauli Niinistön huomenna (7.6.).

This post was edited by Finnish on Jun 6 2012 02:04pm
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Jun 6 2012 02:18pm
ei koska venäjä vetäis suomee vitusti päähän
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 6 2012 02:43pm
Ei, koska ei mitään hyötyä loppupeleis. Joku hyökkää tänne ni NATO vaa mesois jollai pakotteil yms paskal nii kaua ettei tääl ees ois mitää jäljel, eikä auttais meit mitenkään sotilaallisesti.

This post was edited by malbaz on Jun 6 2012 02:44pm
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 6 2012 02:50pm
Ei, meillä on nää "puolustusvoimat" joten ei olla mikään hyökkäävä valtio.. Sit taas jos liittyis NATOon niin Suomesta varmasti lähtee jotain innokasta jengiä auttamaan muita natomaita tappaa ihmisiä.

Ite käyny armeijan, eikä todellakaan kiinnostanu sotiminen sillon yhtään, eikä nyttenkään. Aivan turhaa paskaa koko nato.. saavat hävetä ketkä tällasta ees ehdottaa.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll