Ei, meillä on nää "puolustusvoimat" joten ei olla mikään hyökkäävä valtio.. Sit taas jos liittyis NATOon niin Suomesta varmasti lähtee jotain innokasta jengiä auttamaan muita natomaita tappaa ihmisiä.
Ite käyny armeijan, eikä todellakaan kiinnostanu sotiminen sillon yhtään, eikä nyttenkään. Aivan turhaa paskaa koko nato.. saavat hävetä ketkä tällasta ees ehdottaa.