d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tarviin Apua.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 08:54am
Eli mun kämpässä on nettipiuhalle 6 paikkaa
1.1
1.2
2.1
2.2
3.1
3.2

Ainoastaan 1.1 näistä toimii. mitä vittua noi muut on? en omista modeemia ollenkaan, kun on vuokraan sisältyvä netti = 2 megaa.
eli se modeemi on jossain vitussa, miten pääsen palomuuriin käsiks? kun en saa ladattua täl roskal ku jonku 250kB/s?

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 6 2012 08:56am
Quote (MukavaSamu @ 6 Jun 2012 17:54)
vuokraan sisältyvä netti = 2 megaa.

en saa ladattua täl roskal ku jonku 250kB/s?


can't spot the problem...

Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Jun 6 2012 08:56am
Quote (Rocko @ 6 Jun 2012 16:56)
can't spot the problem...


tämä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 09:03am
Quote (Rocko @ Jun 6 2012 03:56pm)
can't spot the problem...


okei. ihmettelin vaan ku alkuun sain imettyä 2000 täälä. ekat pari viikkoa sit se laski tohon 250 ja
alko valittaa et kone palomuurin takana. ei sit midist. mut pääsenkö silti tohon modeemin palomuuriin käsiks jollain kun en sitä omista?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 6 2012 09:11am
Quote (MukavaSamu @ Jun 6 2012 06:03pm)
okei. ihmettelin vaan ku alkuun sain imettyä 2000 täälä. ekat pari viikkoa sit se laski tohon 250 ja
alko valittaa et kone palomuurin takana. ei sit midist. mut pääsenkö silti tohon modeemin palomuuriin käsiks jollain kun en sitä omista?


se on sitä semmost alkujouhevuutta.

välil on alkukankeutta ni välil pitää olla myös alkujouhevuutta.

kässääks?
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Jun 6 2012 10:01am
villi veikkaus on että et..

ja nopeus näyttäs olevan ihan linjassa..
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 6 2012 01:16pm
2 megabittiä/sekuntissa = ~0.2 megatavua/s = 200 kilotavua/s (teoriassa 1:8, käytännössä ~1:10)

netin nopeudet ilmotetaan biteissä, joka on sinänsä aika kummallista
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 6 2012 01:51pm
Quote (Artus @ 6 Jun 2012 22:16)
2 megabittiä/sekuntissa = ~0.2 megatavua/s = 200 kilotavua/s (teoriassa 1:8, käytännössä ~1:10)

netin nopeudet ilmotetaan biteissä, joka on sinänsä aika kummallista


:rofl:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 6 2012 02:04pm
Quote (Artus @ Jun 6 2012 09:16pm)
2 megabittiä/sekuntissa = ~0.2 megatavua/s = 200 kilotavua/s (teoriassa 1:8, käytännössä ~1:10)

netin nopeudet ilmotetaan biteissä, joka on sinänsä aika kummallista


vouch
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 6 2012 02:49pm
Quote (Artus @ Jun 6 2012 09:16pm)
2 megabittiä/sekuntissa = ~0.2 megatavua/s = 200 kilotavua/s (teoriassa 1:8, käytännössä ~1:10)

netin nopeudet ilmotetaan biteissä, joka on sinänsä aika kummallista


Näinhän se menee, toi 10 aika tarkka. Saa kyl muutenki olla aika jääs jos on käyttäny internet-virtuaalikulta-pelifoorumia 6 vuotta ja luulee et 2mb yhteydel voi ladata sen 2mb sekunnis.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll