d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kanavapaketti Topic
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 02:24pm
Ketä vittua, mulla näkyy canal+ total, vaikka sanoin sen irti. Soitin aspaan ja kysyin näkyykö mulla sielä aktiivista kanavapakettia; "ei näy".
Reilu viikon jo näkyny. :rofl: Ilmanen paketti on paras paketti.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:29pm
NO VAU....SANOIN OMANI IRTI JA KUULEMMA NÄKYY VIEL 3 KK
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 04:48pm
Quote (KUF @ Jun 6 2012 12:29am)
NO VAU....SANOIN OMANI IRTI JA KUULEMMA NÄKYY VIEL 3 KK


TURPA UMPEEN SENKIN HEVISAATANA
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 5 2012 05:25pm
Quote (arvonpenaali @ Jun 6 2012 12:48am)
TURPA UMPEEN SENKIN HEVISAATANA


NOH NOH
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 05:26pm
se lähtee kyl pois, älä huoli :) niin kauan kunhan ne kanavat / kortti ei päivity niin sulla näkyy ne. odota vaan, salattua kanavaa tuuttaa sit.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jun 5 2012 08:41pm
Viasat kulta -paketti näkyy eli sportti ja leffakanavoita..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 10:56pm
ei paketteja tai bokseja täällä
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Jun 6 2012 10:04am
sama täällä.. mut kyl se muuttuu ajan kanssa. sillon ku avasin ni mulla näky ihan joka ikinen kanava telkkarista mut sit ne hävis. oletan et näin käy myös tämän kanssa mut vaan toisinpäin.

laskukin tuli tänään ja siinäkin se on jo poissa

edit: miks ihmeessä soitit asiakaspalveluun? sit sinne soitetaan jos on irtisanuttu ja näkyy myös laskussa. ei muuten..

This post was edited by Mikk0 on Jun 6 2012 10:04am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 6 2012 02:20pm
Quote (Mikk0 @ Jun 6 2012 06:04pm)
sama täällä.. mut kyl se muuttuu ajan kanssa. sillon ku avasin ni mulla näky ihan joka ikinen kanava telkkarista mut sit ne hävis. oletan et näin käy myös tämän kanssa mut vaan toisinpäin.

laskukin tuli tänään ja siinäkin se on jo poissa

edit: miks ihmeessä soitit asiakaspalveluun? sit sinne soitetaan jos on irtisanuttu ja näkyy myös laskussa. ei muuten..


Ihmettelin vaan olinko muistanu sanoo irti. Ja enhän mää nyt niille sanonu, että kanavat näkyy, vaikkakaan niitä aspan tyyppejä ei varmastikkaan kiinnosta kuinka monta kanavaa mulla näkyy ja mitä niistä maksan..
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 6 2012 02:52pm
Telkari mädättää aivot T: Hipi
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll