d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hävisin
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 02:13pm
350e raylle :cry:
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 02:14pm
kuulin juttua että oot SeppoTaalasmaan multi B)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 02:16pm
Quote (OjjiLol @ Jun 5 2012 10:14pm)
kuulin juttua että oot SeppoTaalasmaan multi  B)


Kuka vitun seppotaalasmaa

Viimenen käsi black jackissa ja mulla kahdessa kädessä 19, jakaja saa 20! Aina käy näin :fume:
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 02:17pm
Quote (arvonpenaali @ Jun 5 2012 11:16pm)
Kuka vitun seppotaalasmaa

Viimenen käsi black jackissa ja mulla kahdessa kädessä 19, jakaja saa 20! Aina käy näin :fume:


Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 02:22pm
Quote (OjjiLol @ Jun 5 2012 10:17pm)
http://i55.tinypic.com/nnnm8y.gifhttp://i55.tinypic.com/nnnm8y.gifhttp://i55.tinypic.com/nnnm8y.gif


Hauska kuva, joka muuten kuvastaa reaktiooni, kun jakajan yhteissumma näyttää 20.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 5 2012 03:04pm
ray kiittää
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 05:27pm
Quote (arvonpenaali @ 5 Jun 2012 23:16)
Kuka vitun seppotaalasmaa

Viimenen käsi black jackissa ja mulla kahdessa kädessä 19, jakaja saa 20! Aina käy näin :fume:


ketä vittu pelaa jotain nettikasinoita? talo voittaa aina!

Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 5 2012 05:51pm
MISSÄ SEPPo pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 5 2012 06:51pm
vituttas
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll