Quote (Mikk0 @ 5 Jun 2012 23:03)
modeemin asetuksista ip flood?
siitä johtu ainakin meikläisellä kaikki pätkiminen..
+1, joo vaikuttais enemmän asetuksista ku et modeemi tai joku muu vastaava syy
se että jos operaattori on vaihtunut tietääkseni ei pitäis vaikuttaa nettiyhteyksiin, enkä ole adls / kaapeli / kuitu yhteyksissä nähny niin isoa eroa että pelit epäonnistuisi