d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Terveeppä Terve! > ..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
Jun 5 2012 01:49pm
Tilasin tossa pari vk sitte Soneralta 10/5 megasen netin, ohjeissa luki että tarvii adsl modeemi, no eipä toiminut. Soitin asiakaspalveluun ja kertoivat että tarvin Vdsl modeemin, no osti verkkokaupasta kyseisen myllyn ( 140e ), netti toimii mutta pätkii niin saatanasti.

Diablossa kuollu ny 5x ko pätkii niin perkeleesti.

Kellään kokemuksia kyseisestä 10/5 Valokuitu soneralta?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 01:55pm
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Jun 5 2012 02:03pm
modeemin asetuksista ip flood?

siitä johtu ainakin meikläisellä kaikki pätkiminen..
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 02:21pm
HAHAHHAHA. Meinasin ottaa, mutta en ottanu. :)
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 5 2012 02:43pm
Quote (Mikk0 @ 5 Jun 2012 23:03)
modeemin asetuksista ip flood?

siitä johtu ainakin meikläisellä kaikki pätkiminen..


+1, joo vaikuttais enemmän asetuksista ku et modeemi tai joku muu vastaava syy


se että jos operaattori on vaihtunut tietääkseni ei pitäis vaikuttaa nettiyhteyksiin, enkä ole adls / kaapeli / kuitu yhteyksissä nähny niin isoa eroa että pelit epäonnistuisi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 5 2012 05:34pm
opettele käyttää modeemia
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 5 2012 05:36pm
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
Jun 6 2012 07:50am
Quote (ParaNoir1 @ 5 Jun 2012 21:43)
+1, joo vaikuttais enemmän asetuksista ku et modeemi tai joku muu vastaava syy


se että jos operaattori on vaihtunut tietääkseni ei pitäis vaikuttaa nettiyhteyksiin, enkä ole adls / kaapeli / kuitu yhteyksissä nähny niin isoa eroa että pelit epäonnistuisi


eihän siinä tosiaan pelit epäonnistu kun netti katkeaa n. 30s. Jonka jälkeen yhdistää takasin.
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
Jun 6 2012 07:51am
Quote (Rzi @ 6 Jun 2012 00:34)
opettele käyttää modeemia


Opettele vinkuu ja mee vetää kätees.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 6 2012 08:35am
Quote (Maggie @ 6 Jun 2012 16:51)
Opettele vinkuu ja mee vetää kätees.


osaan vinkua ja voisha tuota vedellä
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll