d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Takaisin Kakkoseen.. > Jepajepa
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:08pm
Elieli, pelailin viimeksi joskus 3-4vuotta sitten tota lodia, ja nyt tietysti yömyynnistä käväsin 15. hakemassa tämän kovasti kehutun d3:n

Pelissä itsessään ei mitään valittamista ole, mutta vanha suola alkoi taas janottamaan, ja ostin kakkosen ja lodin.


Tässä kolmosta pelaillessa ihmettelin miten helppoa on tätä fg:tä tienata ja muistelin vanhalla acolla olleen joskus jopa 200fg ja se tuntui aivan järkyttävältä määrältä.

nojokatapauksessa tuli toi hankittua, ja ostin heti lvl servicen 1-80baballe (ennenmuinoin oli full ik baba)
ja sitte tiätysti vielä 1-18paladinille jotta pääsee lld:mään


Mutta kertokaapas pitäskös vielä joku toinen lld hahmo tehdä, muistelin ainakin, että zealerpalalla oli aivan helvetin hauskaa publalla pyöriessä.

Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 5 2012 12:10pm
tännekki saa donota niin voin updatee omia charoi B)

topic: empä oo lld paljo harrastellu
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 12:10pm
Quote (Posomies @ 5 Jun 2012 18:08)
Elieli, pelailin viimeksi joskus 3-4vuotta sitten tota lodia, ja nyt tietysti yömyynnistä käväsin 15. hakemassa tämän kovasti kehutun d3:n

Pelissä itsessään ei mitään valittamista ole, mutta vanha suola alkoi taas janottamaan, ja ostin kakkosen ja lodin.


Tässä kolmosta pelaillessa ihmettelin miten helppoa on tätä fg:tä tienata ja muistelin vanhalla acolla olleen joskus jopa 200fg ja se tuntui aivan järkyttävältä määrältä.

nojokatapauksessa tuli toi hankittua, ja ostin heti lvl servicen 1-80baballe (ennenmuinoin oli full ik baba)
ja sitte tiätysti vielä 1-18paladinille jotta pääsee lld:mään


Mutta kertokaapas pitäskös vielä joku toinen lld hahmo tehdä, muistelin ainakin, että zealerpalalla oli aivan helvetin hauskaa publalla pyöriessä.


No eikös tämä ole nyt ihan loogista, samat lait pätee pörssissä... en tajua miten ihmiset vielä ihmettelevät miks näin tapahtuu, osasin ennakoida tän kaiken jo ennen d3 ilmestymistä, tyhmät softit
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:12pm
Quote (wani @ Jun 5 2012 09:10pm)
No eikös tämä ole nyt ihan loogista, samat lait pätee pörssissä... en tajua miten ihmiset vielä ihmettelevät miks näin tapahtuu, osasin ennakoida tän kaiken jo ennen d3 ilmestymistä, tyhmät softit


eihän tää huono juttu oo, lodin puolella taitaa hinnat olla "naurettavia" vrt kolmoseen, ennenko tilanne tulee rauhottumaan, joten saa "halvalla" kasattua ny ainakin ikkibaban ja ton lld:n

pitää ny eka kasailla joku xp kannettava noist raadoista mitä tossa on, ko ei oikeen tää win 8 cp oikein sovi d2 + lod... 7fps
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 12:14pm
Quote (Posomies @ 5 Jun 2012 18:12)
eihän tää huono juttu oo, lodin puolella taitaa hinnat olla "naurettavia" vrt kolmoseen, ennenko tilanne tulee rauhottumaan, joten saa  "halvalla" kasattua ny ainakin ikkibaban ja ton lld:n

pitää ny eka kasailla joku xp kannettava noist raadoista mitä tossa on, ko ei oikeen tää win 8 cp oikein sovi d2 + lod... 7fps


Nii.. mutta uus peli niin tietysti kaikki haluaa kalliilla ostaa uudet d3 itemit... kyl tää tästä alkaa tasaantuun, kullan hinta puolittuu 4 yössä jo 50%
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 12:14pm
diablo 3 on helvetin tylsä, vituttaa ihan et piti 50e tuhlata tälläsee
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 12:14pm
Quote (Posomies @ 5 Jun 2012 18:12)
eihän tää huono juttu oo, lodin puolella taitaa hinnat olla "naurettavia" vrt kolmoseen, ennenko tilanne tulee rauhottumaan, joten saa  "halvalla" kasattua ny ainakin ikkibaban ja ton lld:n

pitää ny eka kasailla joku xp kannettava noist raadoista mitä tossa on, ko ei oikeen tää win 8 cp oikein sovi d2 + lod... 7fps


KYl tää tästä tasaantuu, kullan hinta laskenu 50% 4 yön aikana... viel ei oo edes RHAM käynnistyny, mut luultavasti gold sellerit osasyynä tähän.. :unsure:
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:15pm
Quote (OjjiLol @ Jun 5 2012 09:14pm)
diablo 3 on helvetin tylsä, vituttaa ihan et piti 50e tuhlata tälläsee


itteä ei kyrsi yhtään.

mutta nyt kertokaapas teenkö toista lld ukkoa, soso ei kiinnosta, mutta onkos javazonilla hauskaa pelailla?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 12:17pm
ketää ei kiinosta diablo 2
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:19pm
Quote (OjjiLol @ Jun 5 2012 09:17pm)
ketää ei kiinosta diablo 2



no täällä ainaki yks jota kiinnostaa, ja olen aika varma, että myös muita alkaa taas diablo2 kiinnostamaan, ennenku saadaan lisää sisältöä kolmoseen.

Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll